torek, 25. avgust 2009

En vozel




... mi je skoraj pokvaril izdelek. AMPAK ga bom vseeno nosila, ker se mi je priljubila barvna kombinacija, vzorec pa sem narisala sama.


Gre za to, da perlice, ki jih kupujemo pri nas, niso enakomerne velikosti in pri šivanju je treba zelo paziti na napetost niti, da izdelek ni preohlapen ali pretog. Vse to se je pri cik-caku lepo izšlo, ko pa sem skrivala niti in jih vozlala, sem v trenutku nepazljivosti en vozel preveč zategnila in nastala je izbolklina na desni strani izdelka. Bila sem žalostna, nisem pa upala popravljati - prestriči te niti, ker bi lahko prestrigla tudi glavno nit in bi mi vse razpadlo. Vozel je seveda skrit v luknjici perlice. Potolažila sem se z mislijo, ki sem jo prebrala v eni izmed ameriških knjig o šivanju perlic. Ameriški domorodci, ki so umetnost šivanja perlic obvladali in ji pripisovali duhovni pomen, so v vsakem izdelku nalašč naredili napako, da so s tem pripravili stezo ali prehod za duha, ki bi sicer ostal ujet v ročnem delu. Tako ima bunka na desni strani poseben pomen, spominja me celo na mostiček in na hladno vodo pod njim, ki bi me osvežila.


Lepe zadnje poletne dni vam želim.


Kristina

13 komentarjev:

K pravi ...

Ta filozofija mi je všeč, ampak napake pa nikakor ne vidim :) Lep vzorec.

McCrafty pravi ...

Tudi menije všeč ta filozofija:) Kako se pa prereže glavna nit, pa še predobro vem. Lep vzorček.

Čarobna hišica pravi ...

No ja no ...ampak men res ni jasno kje je tista napaka ... pa je ne bom niti iskala, ker sam pogled na izdelek pove vse ...:o)

Tiara pravi ...

Tole je pa zelo lepa mojstrovina, kljub napakici, ki je mi navadni smrtniki sploh ne opazimo.

Alenka pravi ...

Če ne bi povedala sploh ne bi videla napakice, sem pa zato morala dobro pogledat. Pa še dobro, da je tam , si se vsaj rešila duha iz umetnine. Vzorček mi je zelo lep in barvna kombinacija tudi.

Renata pravi ...

Fajn filozifija, se strinjam.

Narisla si zanimiv vzorec in ratala je mojstrovina. še posebej, ker šivaš tele navadne perlice, ko je vsaka malo drugačna in je treba imet res veliko potrpežljivosti.

Kate pravi ...

Lepa verižica in zelo zanimiva!
No, ko sem prvič gledala, napake nisem opzila :)Ker si pa nanjo že opozorila ... :)) Sicer pa si s tem želela napeljat na indijansko pametno ramišljanje, ne pa, da iščemo napako, a ne? :)

hali pravi ...

Prekrasna verižica!

moi pravi ...

Če je ne bi omenila, je niti ne bi opazila ;) Pa je res kje? ;))))))

Luškan vzorček, super nadaljevanje v resicah.

moi

Tatjana pravi ...

To ni napaka, to je del designa.

zabica67 pravi ...

Ola! Tole ti je pa uspelo, vse čestitke. Mimogrede, kje je že napaka? Definitivno lahko tole z velikim ponosom nosiš!Pozdravček,M

Nena3110 pravi ...

Prelepo je, savrseno, bravo!

Andrew Thornton pravi ...

You have such patience! I could never do something like that. Keep up the good work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...