ponedeljek, 03. avgust 2009

Maline







Tile uhani so narejeni po navodilih iz knjige Right Angle Weave (Christine Prussing), potem pa je za zraven nastala še ogrlica. Za osnovo sem uporabila kroglice iz vate (kupljene v trgovinah za ustvarjanje - so utrjene z nečim) premera 1 in 2 cm. Barva je moja najljubša - bordeaux rdeča, perlice pa so od Rayherja 3mm "voščene" kroglice.
This pair of earrings is from Christine Prussing's book "Right Angle Weave" and they are called raspberries. Can you guess why? The beads for the necklace are made in the same technique over core beads (1 or 2 cm wide). The pearls are 3 mm round wax pearls by Rayher.
Lp Kristina

12 komentarjev:

Anja-Crafty pravi ...

ja supeeer, kako srčkano in sveže. pa eš radi imamo maline, kajne :)

Alenka pravi ...

Super!!Pa to je super!Res dobro izgleda!To mora bit mega knjiga.Meni je ogrlica ful huda(takih uhanov ne nosim).

moi pravi ...

Njami, za pojest ;)

Spominjajo me na žele bonbone maline in robide(rdeče in črne -> Berries), ki jih obožujem ;)

lp, moi

oggy-design studio pravi ...

wow, kako su dobre, ssto Moj kaže, kao one žele bombone sa mrvicama!!!

Maja pravi ...

Res je fantastičen komplet. V resnici je barva še stokrat boljša, ker ima neverjetno globino in moč, da ne rečem, da je to z žičkami fenomenalna ideja!

Sonja pravi ...

Tale kompletek pa tudi mene spominja na žele bombončke z mrvicami, ki sem jih imela rada kot otrok in tudi moja dečva se rada posladka z njimi.
Verjamem, da življenje postane takoj bolj sladko, ko si nadaneš nekaj tako lepega..

Tatjana pravi ...

Just perfect.

Christine Burgess pravi ...

Great blog. Love the way you set it up.
Come check mine out too at www.cbcrafter.blogspot.com

McCrafty pravi ...

Kroglice iz perlic so meni zelo všeč, zato mi je tudi tale kompletek. Super idej za porabo vatiranih kroglic, jaz sem do sedaj uporabila samo lesene.

Noelia Contreras pravi ...

Hello Kristina!
Es un conjunto precioso, yo también alterno la arcilla con los abalorios :-)

Marie S pravi ...

What a beautiful necklace and earring set Kristina. Well done.

Thank you so much for commenting on my blog!

K pravi ...

In to je potem nekako tkano čez vatirano kroglico? Al je šivano na kroglico? Ful so mi cartkane. Ful so videt komplicirane :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...