sreda, 19. avgust 2009

Nagrade


Hvala Nataša / Mravljica!

Michele, thanks a lot!


Hvala Alenka in Hišica čarovnij!








Hvala, Nataša!


V zadnjih dneh sem se razveselila nagrad, ki so mi jih podelile Alenka, Nataša in Hišica čarovnij. Vsem trem iskrena hvala.

Še posebej pa mi je draga nagrada Michele, ki mi je podelila nagrado Bambi.
Nagrade podeljujem vsem, ki se najdete na seznamu ob strani, posebej pa Renati, ki ima noro dobre izdelke.

Lp Kristina

EDIT
Spregledala sem še tile nagradi, ki sem jih dobila v juliju od Mravljice, in sem ju zares vesela. Hvala, Nataša. In če ni jasno iz prejšnjega dela objave, vse nagrade hvaležno vračam vsem, ki ste mi jih podelile in jih dajem naprej vsem ostalim iz mojega seznama priljubljenih ob strani dnevnika. Kdaj drugič se bom bolj potrudila in izbrala posamezne kandidate.

Lp K





1 komentar:

mravljica :: little ant pravi ...

Še tu se boš našla :)
http://mojustvarjalnikoticek.blogspot.com/2009/07/dvanajst-in-sedem.html

Pozdravček, Nataša

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...