nedelja, 16. avgust 2009

Navidezno preprosta




Žive barve tele ogrlice je narekovala Tatjanina tunika, za katero sem že naredila eno zgrešeno prenežno zeleno ogrlico. Popravni izpit je bil pa naporen na drug način. V glavo sem si vbila, da bo ogrlica narejena z backfilling tehniko, ki smo jo v Angliji delali s Sylvie. Ne vem, če se jo bom še kdaj lotila, ker vzame ogromno časa in rezultat še vedno ne izgleda čisto tako, kot bi moral. Črte niso enakomerne, da ne govorim o tem, kako se mi je vse vozilo sem in tja in koliko časa sem vse brusila.
Potem pa še lakiranje. Samo nekaj nasvetov za lakiranje s Pebeo lakom za akrilne barve:

- čopič mora biti poseben samo za ta lak (po pomoti sem zgrabila tistega od starega fimo laka in ggggrrrrrrrrrrrr se je lak na izdelku nabral v kapljičast vzorec - a se je k sreči odbrusil z vodo, ker je na vodni osnovi)

- izdelek mora biti popolnoma čist (po brušenju dobro oprati pod tekočo vodo, da ni več nobene sledi detergenta za pomivanje posode, če ga dodamo v vodo, ko brusimo, ali česa drugega; suh izdelek dobro zdrgniti s kosom bombažne krpe)
- prve tri/štiri plasti lakiranja morajo biti čisto čisto tanke, čopič pomočimo v lak in dobro odcedimo, da je skoraj suh (popolnoma nobene kaplje ali lužice ali debelejše plasti ne smemo dovoliti)

- naslednja (zadnja)plast je lahko nekoliko debelejša, da na izdelku izgleda kot steklena plast (ampak ne predebela)

Sicer pa delam in delam, predvsem poskušam nove stvari, pa gre počasi, ker je vroče, pa še nagaja mi, ker je vroče. V vsem tem zelo uživam, posebej, ker se počitniški dnevi iztekajo in vem, da se bo v kratkem tempo zelo povečal, čas za ustvarjanje pa močno zmanjšal in občasno celo izginil.

Lep preostanek poletja
Kristina
PS
Končno sem dokončala pospravljanje dnevnika. Predvidevam, da ste novo ozadje in naslovnico že opazili. Uredila sem tudi povezave. Ker sem jih želela res veliko dodati sem se odločila, da izberem možnost pokazati samo pet dnevnikov po vrstnem redu zadnjih objav, ko pa kliknete pokaži vse, se odpre prava zakladnica. Če se kdo ne najde v seznamu domačih dnevnikov, pa bi tam želel biti, naj me pocuka po epošti ali v komentarjih.
Upam, da vam je prenovljena oblika všeč.
Lp K

16 komentarjev:

N pravi ...

OMG kolk ti je pa tole dobro uspelo, vem da je v živo še 1000x lepša. Sama kompozicija OMG, oblika. Po moje bo kmalu prišlo naročilo za še vsaj eno

Sonja pravi ...

Čudovita ogrlica za k tuniki, bo lastnica prav gotovo super zgledala.
Jaz sem po tvojem komentarju takoj letela v Levčka po lak, ga sprobala.. pa se mi je vse lepilo :( Pa še dva sem kupila, da bi enega poslala na drugi konec Slo :( Mogoče pa laku le dam še eno možnost? V skladu s tvojim navodilom :)

Renata pravi ...

Tole je pa mega lepo, pa še čist moje barve ... njami :-)
Verjamem pa, da si se v tej vročini res peklensko namučila.
Tega laka pa še nisem sprobala ... pa se bojim, da tudi nisem pravi tip za to, ker absolutno nima potrpljenja za več kot 2-kratno lakiranje. Ko bom velika bom pa itak imela mašino za poliranje :-)

Kristina pravi ...

Auč, Sonja, upam, da nisi preveč bentila nad mano. Še dobro, da se mi sfižilo ravno pri tejle ogrlici, ker sem že malo pozabila, na kaj je treba paziti. Ta star fimolak je bil še zmeri najbol! Ampak pri tem mi je res všeč sijaj. Upam, da mu boš dala še eno možnost - jest sm Gorenjka, pa bi mi blo škoda, da si vrgla stran dnar za dva laka. ;-D

mravljica :: little ant pravi ...

Krasna ogrlica! Barve, čeprav niso moje naj naj, so krasno zadele tuniko. Oblika in izdelava je pa - vau!

Pa še tako natančno navodilo za lakiranje.

Super si!

Alenka pravi ...

Super lepa ogrlica in zelo, zelo lepe barve. Ampak , da se tolk namatraš, da potem to prelakiraš. Veš kaj- to je pa preveč. Pa ve ste nore!!!!!

oggy-design studio pravi ...

FAAANTASTIČNO; SAVRŠENO i PRELEPO!!!!!

Sjajna je.
Poz, Olgica

Nylad pravi ...

tu vas etre superbe!!!!
il est trop trop beau ce collier!!
chmoutchSSSSSSSSSSSSSSSS

Jana pravi ...

Ogrlica za dol padit, fantastična je. Všeč so mi močne brave in oblika.
Res, si prava mojstrica.

Anja-Crafty pravi ...

super inspiracija-enkratne barve, nora izvedba!!!

Tiara pravi ...

Tale ogrlica je pa UAU... zelo zelo je dobra in te barve so prav super.

McCrafty pravi ...

Krasna je in nikjer ni videti, da ti je kaj delalo preglavice :)

michele pravi ...

Lovely. I have left you a blog award on my site.

Tatjana pravi ...

Moja nova verižica je za umret dobra!!!!

Noelia Contreras pravi ...

Soo wonderful!

bebedesiles pravi ...

so beautiful, bravo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...