petek, 07. avgust 2009

Preblisk


Ogrlico imenujem "disko kroglice", tako kot je predlagala prijateljica N (hvala ;-)). Preblisk pa je bil potreben, da sem jih koonnčnooo uspela narediti.

Zgodba je sledeča. Ko sem pred mnogo leti kupila prvo knjigo o šivanju perlic, so mi padle v oči ravno takele in ravno zanje ni bilo navodil ne v tisti, ne v nobeni drugi od številnih knjig na to temo, ki sem jih kupovala leto za letom. Prejšnjo nedeljo pa sem listala eno od revij, ki sem jih prinesla iz Anglije. V oči mi je padla reklama za enake kroglice, nato pa sem v eni od lanskih revij zagledala skico dela vzorca za čisto drugačen izdelek (kocko iz perlic) in "klik" sem nenadoma vedela, kje sem vedno šla v napačno smer (vsaj 20 x sem poskušala in vse razdrla). Cel dan se mi je smejalo in kroglice so kar letele izpod šivanke (3 mm voščene kroglice od Rayherja in 4mm steklene obrušene perlice, osnovni šiv pa je spet pravokotni).

I've wanted to make such beaded beads for a long time but I couldn't find any instructions and I couldn't figure it out. Last weekend I was rereading two beading magazines when I suddenly understood where I had gone wrong (I saw such beads in an ad and in another magazine I saw a small sketch for a beaded right angle weave cube - and that did it). I was so happy I couldn't stop beading. Enjoy your weekend !!

Lep počitniški konec tedna Kristina

7 komentarjev:

Alenka pravi ...

Super, super!!!!, če mi ne ratajo maline bom takole naredila- tole znam:):):)Hvala za idejo, sem ko sraka samo kradem ideje:):):)

Tatjana pravi ...

Bom prišla na inštrukcije k tebi na teraso...

Renata pravi ...

O, kuglce, to pa znam delat :-) Ampak takih disco pa še nisem vidla. Prav super so ti ratale!

oggy-design studio pravi ...

Kuglice su super! Divno izgledaju!
Ima li negde tutoijal kako se prave.

Poz,
Oggy

Anonimni pravi ...

Ja, fletene so tele disko kroglice, to da si 'kliknila' je pa še bolj super.
N

Anonimni pravi ...

Bravo quelle patience ;D!!!!
tu me donneras un cours, un jour?!!!!
chmoutchSSSSSSSSSS
Lynda

snivli pravi ...

Хороши бусики!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...