sreda, 30. september 2009

Keltske



Od septembra se poslavljam z največjim veseljem, ker se veselim oktobrskih barv in že sam mesec ima drugačen prizvok. Ne nazadnje so na obzorju tudi počitnice.

Iz vzorcev po navdihu Sarah Shriver sem sestavila še dve keltski ogrlici, kjer so perle zbrušene in spolirane do visokega sijaja, tako kot pri ogrlici v prvi septemberski objavi.

Lp Kristina

10 komentarjev:

Alenka pravi ...

Tele keltske so mi pa obe všeč, mogoče druga malo bolj.

Čarobna hišica pravi ...

Zanimiv nakit so tile kelti nosil ... ampk men nikakorne gre u račun tista ... "perle zbrušene in spolirane do visokega sijaja" ... me prou firbec matra kako se to nardi ... k nej se še tako trudim in mučim se mi zdi fimo skoz enak ... brez sijaja ... :o((((

Tiara pravi ...

Tale vzorec in barve so res keltsko lepe. Zopet ena krasota izpod tvojih rok.

Tatjana pravi ...

Kot veš so mi keltski vzorci zelo blizu. Kmalu imam rojstni dan. Dovolj jasen namig?

MarikaGabez pravi ...

Lepi vzorčki.
Tudi meni druga malenkost bolj kot prva pade v oko.

Renata pravi ...

Zanimiv vzorček in super brušenje ter poliranje.

Katarina pravi ...

Tud men so vzorci všeč. Jest se pa bolj priporočam za kak tutorial, če je že glih Tatjana svojo skledco primaknila.

Radka pravi ...

Very nice work, you are very clever. I wih a nice day, Radka.

Maja pravi ...

Svetovno obvladaš poliranje in brušenje. Pridem v uk, da vidim tvoj home made buffer! Pa tudi keltske vzorce si čisto posvojila!

Chifonie pravi ...

Love the style and pattern !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...