sobota, 12. september 2009

Ko ura brez kazalcev ...




... meri čas, se čas upočasni. Mogoče mi bo to uspelo s tole zapestnico, ki se je spet sestavila nekako po svoje, ne tako kot sem si zamislila. Všeč mi je starinski, opran videz številčnice, čeprav spet gre za "neuspeh" - ne najbolje narejen transfer. Me pa spominja na resnične starinske ure, ki sem jih videvala kot otrok v starih kmečkih hišah - še sama ne vem več točno kje.

Dolgujem še zaključek zgodbe o muciju. Ko je uspešno prespal pri nas prvo noč, se je zgodaj zjutraj odpravil na potep in dekleti sta ga našli na poti v šolo in odnesli domov (in uspeli ne zamuditi pouka). Čez dan pa se je izkazalo, da imajo najbližji sosedje še veliko več skrbi kot mi, saj jim je mladiček izginil nekaj ur po tistem, ko so ga pripeljali domov. Seveda gre za istega mucka in smo se vsi pomirili, samo da ga imamo tako blizu. Najmlajša je zdaj redna gostja pri sosedu in zabave ni ne konca ne kraja.
Tudi zgodbe s ključi se nadaljujejo in kopičijo. V ponedeljek sem popoldne čakala na konec neke dejavnosti deklet in bila vsa nestrpna, ker so že na samem začetku zavlekli. Odločila sem se, da ju grem iskat oz. grem nasproti, pa je ključ zopet ostal v ključavnici v popolno zaklenjenem avtu, ki ne premore kletnega okna. Rešil me je naš deček in oba sva imela čast narediti dodatnih 30 km, da je bila zvečer "družina" kompletna - 6 oseb, 2 avta, 1 maček in en gostujoči maček, ki je bil na svojem mestu pri sosedu.
AAhhh, ne maram septembra, ljubši mi bo oktober, ko se bom tempa že privadila.

Lp K

5 komentarjev:

mravljica :: little ant pravi ...

Tale tvoj "neuspeh" je pa točno vedel, v katero smer se mora ponesrečit - krasna ura je nastala!

Kar se pa septembrskega tempa tiče, so mi pa zadeve tako zelo znane... Pa saj se bomo hitro spet utirili.

Pozdravček,

Alenka pravi ...

Tale urca je ravno prav sprana, da izgleda mega!!!!A potem mucek ni vaš? Škoda. Jaz sem pa že mislila, da se ne javljaš, ker imaš toliko dela z njim in zabave mislim.
September(:(:(:- ne mi govorit!!!

Nylad pravi ...

hahahahahahahah !!!
trop trop rigolo ce bracelet!!!!!
chmoutchSSSSSSSSSSS ma Belle!

moi pravi ...

Kako lušna ura, mislim zapestnica ;)

Tatjana pravi ...

Spet se ponavljam - krasna vintage zapestnica. Kdaj jo bomo videli v živo na tvoji roki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...