petek, 18. september 2009

Prah...








v bivalnih prostorih je huda nadloga, prah, ki se imenuje pearl-ex pa je nekaj čudovitega. V poli odtisneš vzorec, s prstom ali čopičem naneseš izbrani odtenek in izdelek je nekaj posebnega. Po pečenju prelakiraš in to je to. Obožujem barvo azteškega zlata, več odtenkov "russet"( jesenska rdečkasto rjava ), barve duo, ki se glede na temno ali svetlo ozadje prelivajo v dveh odtenkih in interferenčne odtenke, ki so v lončku na videz beli, na črni podlagi pa zažarijo v pravi barvi.

Ker imam trenutno v delu sto stvari in bo verjetno dolgo trajalo preden kaj končam, sem malo pospravila arhiv na računalniku in "odkrila" ogrlice, ki sem jih že malo pozabila. Mogoče tudi vam polepšajo dan, čeprav so fotke slabe, ker so še iz časov, ko sem izdelke zgolj poskenirala.

Lep konec tedna vsem
Kristina

6 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Dve izmed teh verižic sta pri meni, pogosto nošeni in vedno hvaljeni.

Alenka pravi ...

A tole je s pearl- ex narejeno?samo firbcam;););)

MarikaGabez pravi ...

Tudi skeniranje ne pokvari odličnosti izdelkov.

Kristina pravi ...

Alenka - vse to so samo masa in pearl-ex - razlika je zgolj v osnovah - črna, pastelna, v podobnem odtenku kot je prah ali pa svetla oz bela.

DIDI pravi ...

sem prišla mal pokukat, saj večkrat, pa ne pustim vedno komentarja, a sem prav zasledila, da si gorenjka, ti moram čestitat za prekrasen nakit.. pa tudi vse druge stvaritve so lepe.. lp

Anja-Crafty pravi ...

same lepote.

in pohvale za članke v unikatu ;) vedno izvirni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...