četrtek, 03. september 2009

Vajenka


Ups, kar veliko časa je preteklo od moje zadnje objave. Brezskrbnih poletnih dni je konec in te dni si želim, da bi bilo konec tudi te ubijajoče vročine.

Ko mi je na višku počitnic visoka temperatura še prijala, sem se lotila tehnike, ki sem jo premlevala že lani - zapletenih in prepletenih vzorcev Sarah Shriver. Počutila sem se kot vajenka prvi dan na delovnem mestu. Seveda sem nekatere korake z njenega videa pomešala in izpustila, ker se mi je zdelo vse prav in vse logično.
Nastal je ponečedkast vzorec, vendar se mu nisem hotela odreči. V eni od revij, ki mi jih je posodila Maja, sem prebrala stavek, ki je postal moje trenutno geslo: "Dovoli si delati slabo umetnost /izdelke." Takoj, ko bo mogoče, se bom Sarinih tehnik spet lotila, ker so izjemne. Ob tem izdelku pa sem se zaljubila v barvo Fimo classic terra cotta in ugotovila, da se tudi Fimo krasno spolira. Jap, na perlah ni kapljice laka in na to sem ponosna. Prvič, brusi, brusi, brusi. Drugič poliraj, poliraj, poliraj. Na strojček za vrtanje sem dala nastavek z doma izrezanimi krogi bombažnih krp (stare spodnje majice) in uživala, ko se je površina začela svetiti.

Lep začetek jeseni

Kristina

16 komentarjev:

Damjana Ž. pravi ...

Ah ve poli mojstrice. In potem krasne stvari nastanejo iz ponečedkov ali pa iz ostankov :).

Kapo dol za oblikovanje in 2x kapo dol za brušenje in poliranje.

Tatjana pravi ...

Kakšen ponečedek neki! Krasna je. Se še spomniš, da si mi enkrat rekla, da so vse "napake" namerne in del vzorca?

Maja pravi ...

Kakšen "šajn"! Bravo, bravo, bravo! To je res čist nekaj drugega kot lak! Pa fotka je tud super, posneta z zelo zanimivega zornega kota!

Tiara pravi ...

Če je tole zate ponečedek me zanima, kakšni bodo šele ostali izdelki s katerimi boš zadovoljna.:) Krasna je tale ogrlica.

Alenka pravi ...

Kje je pa ponečedek?Kdaj boš pa njega pokazala?
Tole brušenje in pa zdaj še poliranje- hudo- Res se mi smilite( ve fimoholičarke), ampak kar delajte, ko je tako lepo videti te vaše umetnine.

hali pravi ...

Vajenka? Mhmhm meni ne izgleda tako. Za brušenje in poliranje pa...SVAKA ČAST :-)

Kate pravi ...

Pa saj ponačedki ponavadi izpadejo najboj unikatni-le probaj še enega takega narest, ti sigurno ne rata :))))) Meni je všeč, barvno pa sploh! No, pa naprej vadi in pokaži potem neponačedek ;)

K pravi ...

O, kalejdoskopi, koliko časa jih že nisem delala ...

Jana pravi ...

Vse čestitke za takšen lesk - to je res bila vztarjnost. Ogrlica je prav luštna.

Neža - Nenika* pravi ...

Samo res, kakšen ponečedek neki! Vzorček je enkraten, pa tudi barvna kombinacija je super. Glede brušenja in poliranja pa nimam besed. Čestitke za vztrajnoat!

Renata pravi ...

Krasen 'ponečedek' si naredila in kako se sveti ... čedalje bolj sem navdušena nad poliranjem. Saj pravim, ko bom velika ...

oggy-design studio pravi ...

Veliki poydrav.
Imam jedno pitanje, slike koje su u yaglavlju bloga su objavljene u UNIKAT-u? Interesuje me ona donja ogrlica, sa folijom duginih boja. Kakva je to folija.

Poz, Olgica

moi pravi ...

Super spolirano in super verižica.

NatashaMay pravi ...

Pridna vajenka! :) Meni je obesek fenomenalen.

Anamir pravi ...

Lovelly necklace.
Very nice work.
Congratulations.

Hugs

oggy-design studio pravi ...

FantastiC!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...