četrtek, 15. oktober 2009

11 najboljših













Pred kratkim sem napolnila svoj prvi bralni dnevnik, ki sem ga začela novembra 2007. Dnevnik je mogoče preveč visokoleteča beseda - v preprost zvezek sem zgolj zapisovala naslove prebranih knjig in datum, kdaj sem jih prebrala. Če sem bila pri volji, sem dodala še kratko vsebino ali opombo o kaki knjižni osebi, ki je bila nekaj posebnega.
Triindvajset mesecev kasneje sem preštela izkupiček in strogo statistično ugotovila, da sem prebrala 135 knjig, kar je 5,87 knjige na mesec, 95% knjig je bilo v angleščini.
Sem kar ponosna in zadovoljna, saj je bilo nekoč 9 let mojega življenja brez knjige (seveda ne štejem 2 do 3 obveznih čtiv v celotnem obdobju zaradi službe). Zato sem od samega veselja, da lahko berem in si delim bogato knjižnico s Tatjano in Vesno (hvala, girls), izbrala 11 knjig, ki so malo drugačne kot večina ostalih po vsebini - so me pretresle ali udarile na kako posebno čustveno struno.
Mogoče lahko komu služijo kot ideja, kaj bi prebiral v temnih in dolgih jesenskih večerih.

Lepo branje želim,
Kristina
PS Začenjam seveda nov zvezek, pa ga moram še izbrati in okrasiti.

7 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Par jih še nisem prebrala, se pa strinjam s tabo. Vsaka je nekaj posebnega, nepozabna in večkrat prebrana. Hvala bogu, da imamo še nekaj zaloge za zimo, spomladi pa v nov book shopping.

K pravi ...

Bralni dnevnik! Čestitke :) Jaz o tem vedno samo govorim, naredim ne pa nič. Tvoj izbor si bom pa shranila ;)

Maja pravi ...

Hvala, vedno sem si želela, da objaviš svoj spisek in tu je!! Naslednjič, ko gremo v anglijo, bomo plačale en kovček več, da nam ne bo treba razmišljati ali bi knjigo zaradi teže kupile ali ne! To je greh! Če si jo želimo prebrati, ji to dolgujemo!! Pa naj oni na Easyju kar oblagajo naše kovčke s HEAVY!!

Tiara pravi ...

Uf, tole je pa zelo mamljiv spisek. Res si zelo pridna bralk in tvoj seznam je zavidanja vreden. Se mi je kar zaluštalo malo brati, ker sem tudi sama strastna bralka.

Katarina pravi ...

U, vidim, da si res nadoknadila leta suše. Ko grem pa jaz v Anglijo, ti kakšno prinesem, torej vsem trem (Tatjani in Vesni). Sama trenutno raje sežem po Fimu, kot pa vzamem v roke kako knjigo. Če začnem brati, me namreč prav kmalu zmanjka, naj bo še tako zanimiva.

Renata pravi ...

Res si pridna bralka. Jaz v zadnjem času samo padem v posteljo, še tistega lista ali dveh ne uspem prebrat :-(

zabica67 pravi ...

Ola! Moram ti povedat, da si glede branja totalna razturačica in da ti kar malo zavidam - jaz sem v fazi 3 knjige na leto. No, sem pa znala prebrat tako ene tri na mesec.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...