ponedeljek, 30. november 2009

Mesec dni kasneje

November je kar nekam izginil in danes lovim zadnji dan, da ne bo cel mesec brez objave. Dela imam toliko, da komaj vem, kje se me drži glava, vendar se vseeno najdejo stvari za objavo.Tele angelčke sem naredila še v hudi poletni vročini, ko občutki niso bili čisto nič zimski ali božični in znašli so se na naslovnici zadnje številke Unikata. Naj vam prinesejo mir in srečo v decemberskih dneh.
Uspela sem narediti tudi par čestitk. Letos predvsem "embossiram" z vročino, ker neizmerno uživam v trenutku, ko se prah stopi in nastane vzorec.
Pred enim mesecem sem bila na Mary-jinem blogu izžrebana in sem prejela njeno ročno izdelano ATC (artist's trade card) z morskim konjičkom, sicer pa ona izdeluje nore slike izključno iz polija. Tjulnja ima na svoji vizitki, boljše posnetke pa najdete na njenem Flickru. Zanjo sem prvič slišala v eni od revij Polymer cafe in sem resnično navdušena nad njenim talentom.
Tale čestitka je prva, ki sem jo prejela letos, in sicer od Renate na jesenskih MaKriMa delavnicah, narisala jo je njena super talentirana hčerka. Prekrasna je in žive barve so mi lepšale sive novemberske dni.
Prejela pa sem tudi nagrado Over the Top pri Phoenix - še enkrat najlepša hvala, na vprašanja pa bom odgovorila kdaj drugič.
Lep praznični december vsem,
Kristina

8 komentarjev:

Andreja pravi ...

Angelčki so mi pa zelo všeč, zelo domiselno narejeni, super krasno.

Tatjana pravi ...

Angelčki so res krasni, ko ti bo šlo vse preko in ko boš že mislila, da ne moreš več, jih poglej in se boš takoj bolje počutila, saj ti bo njihov nasmešek prinesel prepotrebni mir.

Alenka pravi ...

Angelčki so res mega, sem jih v Unikatu, pregledala čez in čez. Čestitke za nagrade!

hali pravi ...

Angelčke sem občudovala že v Unikatu. Krasni so! Čestitke za nagradice, saj ne morem verjet.. ATC iz polija??? Noro dobro!

Katarina pravi ...

Angelčki so res krasni, skoraj pravljični. Vedno znova me navdušuješ s svojimi idejami in brezhibno narejenimi izdelki. Vidi se, da v tem uživaš.

N pravi ...

Angelčki so pa tako zelo luštni, te snežinkice na oblekicah pa 'disko' laski pri enih, nam bodo prinesli malo poletne topline. Čestitki sta ljubki, še posebej izbor trakcev.
Heat embossanje pa itak ...

Tiara pravi ...

SImpatični angelčki in zelo lepi čestitki. Čas pa tudi meni kar nekam beži, saj bo boljše, malo se moremo umiriti pa bo.

Anonimni pravi ...

Greetings! I've been following your site for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Houston Tx! Just wanted to say keep up the excellent job!
Stop by my page ; bacalao

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...