petek, 11. december 2009

Po več letih modre





Glede na ostale čestitke, ki jih gledam po blogih, bi bilo vseeno če teh božičnih ne bi objavila. Po nekajdnevnem oklevanju sem se odločila, da jih pokažem, četudi so preproste in narejene na hitro. So modre, kar je zame nekaj posebnega, saj sem zadnjih nekaj let uporabljala le klasično zeleno rdečo kombinacijo. Upam, da bom ta konec tedna uspela narediti preostale čestitke, ki jih ni malo.
Zgornji čestitki sta za prijateljici, ki praznujeta v teh dneh. Osvežujoče je narediti nekaj, kar ni božično obarvano, čeprav mi bo takoj januarja že dolgčas po snežakih, zvedicah in podobnem.
Lepe predpraznične dni vsem.
Kristina

7 komentarjev:

Tiara pravi ...

Vse so zelo lepe. Teh božičnih okraskov bo tudi meni žal, ko se bo sezona končala. Zdaj pa lepo uživaljmo in si dajmo duška s snežinkicami in podobnimi zadevicami.

ireneli pravi ...

Bellísimos!!!! un saludo.

MarikaGabez pravi ...

Meni pa je ravno modra zelo ljuba barva.
In priznam, tudi jaz bom pogrešala vse to in ta čas, ko bo pač mimo.

N pravi ...

Vse čestitike so mi tres všeč, morda malenkost bolj zgornji dve. Če si se tako dolgo držala tradicije z zeleno in rdečo je skrajni čas, da si (uspešno) preizkusila še druge kombinacije. Snežinke, jupi.

Tatjana pravi ...

Vse so res lepe. Snežinke v vseh oblikah so pač letošnja modna zapoved.

Lúcia Russo pravi ...

Olá Kristina, your blog is so good, with so many lovely works...
I am very impressed with your talent. I will come back again and again :)
Wish you a nice week,
Lúcia
www.fazemosdeconta.com
www.luciamrusso.com

hali pravi ...

Prekrasne čestitke. Sploh prvi dve so v tako lepih barvnih kombinacijah! Super!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...