nedelja, 20. december 2009

Počasne











Take so moje letošnje čestitke. V petek sem si vzela čas in odposlala kupček v tujino, ker sem k sreči imela že od septembra narejenih ravno pravšnje število, ki mi sedaj niti niso bile več všeč. Nato sem drastično skrajšala seznam slovenskih prejemnikov čestitk. Nato je bilo popoldneva konec. Včeraj sem se lotila ustvarjanja in ugotovila, da mi nikakor ne gre in ne gre. Čisto preveč ur sem porabila za par izdelkov. Tolažim se s tem, da so za mano štirje res nori meseci in da je to nekakšno opravičilo za dejstvo, da mi energije preprosto zmanjkuje. V teh dneh zaključujem naporen projekt in tega sem res vesela. Zdaj se moram samo še prestaviti v praznovalno vzdušje in se privaditi temu, da mi ta teden ni več treba tako hiteti.
Lep in miren praznični teden vam želim.
Kristina

6 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Nikjer ne vidim pomanjaknja ustvarjalnega navdiha. Lepe so.

Alenka pravi ...

Luštne čestitke!

Tiara pravi ...

Prelepe čestitke so.

DIDI pravi ...

ja kolk čestitk, pa prav vse so mi všeč.. vsaka po svoje drugačna, polne so tebe..tvojih želja.. krasno delo

Anonimni pravi ...

Meni se ne zdi, da bi jim manjkalo navdiha, zelo so lepe. Še posebej ti dve s kontrastom zvezdnatega neba. HB za to da prihajajo prazniki, da boš napolnila baterije in požela sadove dela.

Katarina pravi ...

Čestitke so prečudovite.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...