četrtek, 07. januar 2010

Malo drugačni







...uhani so nastali že pred časom. Drugačni zato, ker so tako živih in čistih barv, ki jih ponavadi ne uporabljam. Pa tudi zaradi oblike, glede na to, kaj ponavadi naredim.

Lp Kristina

13 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Kar se mene tiče, zelo dobro, ker obožujem nenavadne oblike. Zelo domiselno.

mojca - mka pravi ...

pa so res drugačni... čudovito drugačni.

Maja pravi ...

Čist neki posebnega!! Spet si bila inovativna pri oblikah, kompinacijah in izvedbi. To pri tebi vedno občudujem!

moi pravi ...

O, kako so lušno igrivi.

Katarina pravi ...

zakon so! Tisti ta votli - rjavi so mi najbolj všeč. Res super.

Alenka pravi ...

Res so zanimivih oblik inlepih živahnih barv.

McCrafty pravi ...

mmm....oranžno-beli so še posebej mega !

Kate pravi ...

Ja prav hudi so!

hali pravi ...

Super so, vsi...tisti "votli" me asocirajo na možgane :-)

Teya pravi ...

čudovito drugačni.ker sem ''majhnena'' še posebej na malce poseben in drugačen nakit, me tile uhančki prau fascinirajo.
lepo ustvarjaj še naprej.

Tatjana pravi ...

Noro dobri, enkratne barve in oblike.

Neva pravi ...

Lepi so, super si združila različne medije. Zaradi vijoličnih me je malo zamikalo, da bi si preluknjala ušesa.

Barbara pravi ...

Wau, ful faconasti uhančki. Čisto nekaj posebnega :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...