torek, 19. januar 2010

Okroglo drevo


Tole drobno darilce je nastalo za prijatelje, ki so se pred časom vselili v novo hišo. Imela sem vsaj tri skice kako bom vse naredila, pa je nastalo čisto nekaj drugega. Nekako se nisem mogla spraviti narediti hiške, drevo kot simbol zavetja in trdnosti mi je bilo veliko bliže. Seveda sem tudi mislila, da bom naredila vse iz polija, pa tudi ni šlo.

Na Bolhinem svetu sem bila določena za 7 resnic o sebi. Hvala!!! Kljub vsemu se nisem mogla spraviti k pisanju o tem in bo počakalo za kdaj drugič, ko ne bom v tako vegetativnem stanju.

Lep sončen teden vam želim.

Kristina

12 komentarjev:

hali pravi ...

Kristina, poli gor ali dol, tole je tako sončna slika, polna pozitivnih barv,zanimivo drevo...Res prekrasno darilo!

Renata pravi ...

Zo tole sliko se je pa prav zapelo moje oko! Drevo je tako sončno pozitivno, da je naravnost super!!

Tatjana pravi ...

Čudovito drevo v pomladnih tonih in krasen okras v novi hiši.

Snežinka pravi ...

Čudovito drevo, zeloo mi je všeč!!!

Tiara pravi ...

Zabavno in zelo lepo drevo. Barve so me pa takoj popeljale v pomlad. mmm... kk bo luštno, čeprav je tudi sneg ok;).

Vladuška pravi ...

Krasna slika, obožujem drevesa vseh oblik in barv. Sploh pa imam rada taka pisana, nevsakdanja.

Sonja pravi ...

Super barvno drevo je, si izbrala meni čudovito barvno kombinacijo :)

Alenka pravi ...

Tale drevešček je pa zelo lep.tako poln življenja mi deluje:):)

Anonimni pravi ...

j'aime beaucoup ton nouvel habillage de blog!!!!
pour les textes je ne peux pas trop participé g du mal a les faire traduire!!! ;)
chmoutchSSSSSSSSSSSS ma Belle !
tu fais un tour par la france cette Année?!!!
Lynda
http://les-couleurs-de-nylad.blogspot.com/

Marna pravi ...

Tako lepo! Ena sama pozitiva veje iz slike!

Maja pravi ...

Sem te že močno pogrešala... Upam, da boš podelala vse tiste nessessito stvari in začela z ustvarjanjem, da se spet kaj novega naučim.

日月神教-向左使 pravi ...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...