nedelja, 31. januar 2010

Še vedno žica




Ne, ne morem se pohvaliti, da sem z novim letom preuredila in pospravila ustvarjalni kot, prav tako nisem še naredila nobene nove kolekcije. K sreči imam izdelke od konca poletja in začetka jeseni, ki jih do sedaj nisem uspela poslikati in objaviti.
Današnje tri so kombinacija preprostih barv in žice s perlami - ne vem, ali gre samo za fazo ali se nakazuje odmik od mojih priljubljenih tehnik za obdelavo površine. Saj ni važno, verjetno še nekaj časa ne bom gotova o tem. Trenutno sem preveč zaposlena z opazovanjem zimske pravljice zunaj in prekladanjem same sebe iz sobe v sobo, da bi se šla neko globoko razmišljanje o smeri mojega ustvarjanja.
Približno 20 idej se valja napisanih po raznih listkih in recikliranih koščkih pisemskih ovojnic, pa se moram usesti, da jih zapišem v "talepe" zvezke za ideje. (enega imam za poli, drugega za papirne izdelke, tretjega za perlanje, četrtega začenjam in bo namenjen mini albumom ter ročno izdelanim knjigam, peti je prazen za rezervo...) Ko bodo zapisane, me bo spet zgrabil ritem delovnega tedna in preden bom kaj zares naredila, bo čakalo spet kar nekaj listkov.
Mogoče pa bo naslednji konec tedna že bolje, ko bo prost še ponedeljek in bom ustvarila kaj res novega.
Lep teden
Kristina

12 komentarjev:

Renata pravi ...

Več kot odlično kombiniraš poli z žičko in perlicami. Ta prvi obesek zgleda kot kamen. Full mi je všeč.

Si pa pridna, da si vse ideje beležiš. Jaz imam zaenkrat kar listke in res ne bi blo slabi si kak zvezek omislit ...

Alenka pravi ...

Zelena je najlepša!!!!!Pa tvoje talepe zvezke bi bilo fajn pogledat:):)Hitro uresniči še kakšno idejo!

Sonja pravi ...

Zanimiva nova smer tvojega ustvarjanja, všeč so mi.

Tiara pravi ...

Prva mi je svetovna, saj je v mojih barvah. No, čeprav sta ostali dve tudi božanski. Lep teden tudi tebi.

mojca - mka pravi ...

uh, zvezke??? super, ideje ti tako nikoli ne pobegnejo in še en red si ustvariš... o, ko bi imela jaz tak dar doslednosti!

tile obeski pa prav skrivnostno delujejo... perlice se kar od nekje najdejo in nekam odhajajo... fajn.

Maja pravi ...

Uf, kako mega barva prvega obeska! Se tudi jaz strinjam s tem, da izgleda kot kamen! Kar se pa usmeritve tiče, poznaš moje načelo: go with the flow!

hali pravi ...

Uuauu prvi obesek - nora barva, odlična kombinacija poli in žice!

Neva pravi ...

Zelo domiselno mešanje dveh medijev. meni najljubši je modri - morje, v njem zlato sonce - spomini na poletje.
Malo počitka se pa spodobi v teh mrzlih ponovoletnih dneh.

K pravi ...

Mmmm, meni so pa tele kombinacije všeč, sploh prva, ker me spominja na žadast kamen.

Tatjana pravi ...

Odlična kombinacija, zelo učinkovita. Najbolj mi je všeč prva, zelo elegantno deluje.

Katarina pravi ...

Super stvaritve. Tudi meni je najbolj všeč prvi primerek. Tudi ostala dva sta noro dobra.

Pipistrela pravi ...

Prekrasno je vse. Vse bih jaz nosila, vse so mi barve usec. Odlicni radovi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...