sreda, 10. februar 2010

Pa bo pomlad prišla...


in takrat bodo zacvetele tudi magnolije. Do takrat pa bo v snežnem metežu cvetela samo tale osamljena na moji ogrlici.

Približuje se 1. obletnica tegale spletnika, meni pa se zdi, da še vedno enako (slabo) fotografiram kot na začetku. Zato tale poskus, da naredim mozaik. Že dolgo je na seznamu "nauči se", ker pri mnogih ustvarjalkah zelo občudujem tak način prikaza izdelkov. Nekega dne mi bo, upam, malo bolje uspelo.

Ob tem vremenu pa sem se spomnila še na verze "križemsvet gredo stopinje, edina izmed njih je moja, nanjo pada, pada sneg". Mogoče tudi ni čisto natančno navedeno, zagotovo pa ne vem več točno avtorja, samo spada k današnjemu dnevu. Mimogrede, tudi naslov današnje objave je iz neke pesmi.
Da ne bi preveč zašla v pesniške vode, me je jadrno zabrisalo ven iz programa in sem lahko vse še enkrat napisala.

Naj vas ne zamete, če ste še na poti domov, sicer pa lep teden.

Kristina

20 komentarjev:

Alenka pravi ...

Dobro izgleda tale magnolija.Tako nežnih barv je.Joj kako si želim pomladi!!!!!!

FloRaeMe pravi ...

Very sweet! I don't know if we have this flower in the Uk (but its not my best subject!).

Tiara pravi ...

Prelepa magnolija in sestava slik tudi.

Phoenix pravi ...

Divne magnolije...super ideja...

Tatjana pravi ...

Lepa fotka, lepa verižica. Saj bo kmalu pomlad.

Kate pravi ...

Pa saj slike sploh niso slabe, no :)
Obesek je pa zelo, zelo zanimiv!
(Veš avtorja, samo se ga ne spomniš:))

moi pravi ...

Krasen magnolijin cvet. Kje si ga utrgala v tem snegu?

Križemsvet gredo stopinje,
križemsvet gazi po snegu.
Bogve, kdo je šel pred mano,
bogve, kdo za mano gre.

Vse poti so večno stare,
vse gredo nasproti smrti.
Vsem je na začetku rojstvo,
vsak korak je večno nov.

Križemsvet gredo stopinje,
križemsvet gazi po snegu.
Ena izmed njih je moja,
nanjo pada, pada sneg.

Kajetan Kovič

Kristina pravi ...

Moi, stookraaat hvala, da si se potrudila napisati celo pesem. Saj sem vedela, da ja Kajetan Kovič, samo spomnila se nisem, tako kot pravi Kate. ;-D

Katarina pravi ...

Lep obesek. Tudi sama imam rada magnolijo, a smo jo pred našo hišo žal morali požagati - je bila bolna. Naj bodo tvoje zdrave in naj te še naprej navdihujejo.

MarikaGabez pravi ...

Kako le lepa, nežna, kot bi čisto zares dišala.....
In fotografije so dobre, prav tako mozaik.

Vladuška pravi ...

Kako pa je to prekrasno, sem ostala kar brez besed.

hali pravi ...

Prekrasen obesek. Tudi jaz že sanjam narcise pa krokuse in tulipane :-)

K pravi ...

Ooooooo, kako krasen obesek. Vsaj kaj da cveti v vsem tem snegu!

Neva pravi ...

Čudovita barva in oblika. Lepo, da si lahko pomlad prikličeš z modnim dodatkom, ker tale sneg in zima še kar vztrajata.

feelingfimo pravi ...

Prekrasna je!! Boja je baš pogođena!

Pipistrela pravi ...

Nimam besed, prekrasan obesek, kot vse ostalo. Odlicno.

Maja pravi ...

Mamo vsi dost zime! Kar je preveč je pač PREVEČ!! Tvoj obesek pa sploh dela skomine po pomladi. Spet si čudovito skombinirala poli in perlice.

mojca - mka pravi ...

o, tudi ti si jo pričarala, pomlad... krasen nakit.

Jana pravi ...

Obožujem magnolijo in ni mi lepšega kot stopiti na balkon v času cvetenja, ko me njihov vonj popolnoma omami. če bi bilo po moje, bi cvetele vse leto.

Obesek je čudovit. Krasno si ujela roza odtenek.

Renata pravi ...

Čudovit pomladni obesek. Krasno si skombinirala poli s perlicami.

Ja, zime imamo pa vsi polahko dovolj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...