četrtek, 18. februar 2010

Vingt ans apres...

Sliko sem posnela v Parizu leta 2000, ko sem bila tam službeno.
Trojica v bližini observatorija Greenwich.
Neva

...pomeni Dvajset let kasneje in je zgodba o treh mušketirjih, ki so v bistvu štirje.
Jaz pa danes rečem najprej "Un an apres", eno leto kasneje..., na prvo blogobletnico sem tako navajena tega kotička na spletu, da si težko predstavljam predvsem svoje ustvarjanje brez njega. Nad strahovi pred tem, da se postaviš na ogled, prevlada topel občutek ob vseh neverjetnih komentarjih, ob tem, da sem pokukajo ljudje z najrazličnejših koncev sveta in ne nazadnje ob tem, da bi naredila manj izdelkov, če me spletnik ne bi nekako vlekel naprej. Lepo je deliti z vami blogosfero! Hvala za vse obiske in komentarje, hvala tudi vsem, ki ste se odločili postati spremljevalci Mlina.

Rečem pa tudi "Dix ans apres", deset let kasneje, imam napokan kovček za nikamor drugam kot Pariz. Pod pariškim nebom se bom sprehajala z mušketirkama Tatjano in Vesno, s katerima smo ob vstopu v EU osvojile London. Hey girelz, če smo takrat preživele veter (glej fotko), ga bomo zdaj še toliko bolj. Obiskale bomo četrto mušketirko, Nevo, ki je Pariz zavzela z družino že septembra. Neva, de nas ne bi kej prešurizirala, predvsem pa mene ne, ke sm nardila popoln itinerar!

In zaključek - pustite pozdravček ali komentar pod to objavo in z malo sreče lahko prejmete bonbonček, ki ga bom prinesla iz Pariza. Seveda bo le malenkost, ker piham šele prvo svečko.

Čez kak teden sledijo tudi fotoreportaže iz mojega priljubljenega mesta.

Lepe počitnice vsem, ki jih začenjate in lep konec tedna vsem, ki počitnice zaključujete.
Kristina

19 komentarjev:

Teya pravi ...

lepo se imej v Parizu s svojimi štirimi mušketirkami!
ko pa prideš nazaj pa pričakujemo kakšno lepo fotoreportažo =)

Tiara pravi ...

Srečno pot in veliko lepih ter nepozabnih trenutkov. Uživaj sto na uro.

Barbi pravi ...

Srečno pot in čim več spominov za naslednjih 10 let. :)

Kate pravi ...

Srečno pot, uživajte v Parizu (saj si sploh ne predstavljam, da bi lahko kaj drugega tam delale :)), če pa dobim še kak spominek, se bodo pa tudi meni spomini vrnili tja ;)

moi pravi ...

O, Pariz je tudi meni eno najljubših mest in vedno znova se rada vračam tja ;)
Lepo mi ga pozdravi in neskončno uživajte. Da ste prave žurerke je razvidno že iz tvojega zapisa ;)
Au revoir!

Alenka pravi ...

Čestitke tebi in blogu za 1. obletnico!
Uživaj v Parizu , še bolj , kot si pred desetimi leti:):):)Čakam fotke, oziroma repotažo:):)

MarikaGabez pravi ...

Uživaj in se naužij Pariza!
Pa seveda čestitke k prvi obletnici, ki je kot prva nepozabna.

Suzy pravi ...

Čestitam k prvi blogoletnici. Pa lep izlet v Pariz ti (vam) želim.

Ko sem brala o tem, kako te blog vleče naprej, da več narediš, sem si mislila: še ena! Tudi meni počne isto :) Torej sreča, da ga imam.

Helena pravi ...

Ooo, nekdo gre uživat. Prav je tako. Fajn se imejte in dosti pofotkajte, da bo krasna fotoreportaža.

petrovka pravi ...

Lepo se imej in čestitke za blogobletnico.

mravljica :: little ant pravi ...

Obisk mesta, ki ga imaš rada, z ljudmi, ki jih imaš rada - recept za popoln užitek (po okusu dodamo še malo čokolade ali kave) :)

Uživaj in čestitke za obletnico!

hali pravi ...

Čestitke za obletnico!
Uživaj, uživaj, uživajte punce!

Tanja pravi ...

Čestitke za tvojo prvo obletnico. Naj jih bo še veliko. Pa uživaj v Parizu.

Bodi lepo!

Maja pravi ...

Lucky you, 2x v Francijo v enem mesecu!! Naužij se Pariza za naprej in za nazaj!! Pa čestitke za 1. rojstni dan!

zabica67 pravi ...

Čestitke za enko in "Bon Voyage". Uf, kar verjet ne morem, da čez en mesec Francija čaka tudi mene!UŽIVAJTE!!!!

K pravi ...

Ah, Paris, gay Paris. Nekoč prideš tudi ti na vrsto. Uživaj!

Jana pravi ...

Čestitke ob prvi obletnice in še na veliko let, saj je vedno luštno pogledati tvoje izdelke.
Ustvarjaje nove prijetne spomine v Parizu!

Katarina pravi ...

Kristina!
Čestitam ob prvem rojstnem dnevu tvojega bloga. Še danes se spomnim tistega dne, ko si mi poslala link in me s tem dobesedno vrgla v svet umetnosti. Občudovati sem začela tako tvoje umetnine kot tudi umetnine tistih, ki jih lahko obiščem s pomočjo tvoje strani. Občudujem in spoštujem tebe in vse ostale umetnike, ki mi dovolite vpogled v vaš svet. Hvala! Glede Pariza pa - uživajte!

日月神教-向左使 pravi ...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...