torek, 16. februar 2010

Votline 1




Gre za zbirko votlih obeskov, pri katerih se da do onemoglosti igrati s tehnikami za obdelavo zunanjosti, v notranjost pa tudi lahko obesimo karkoli že želimo. Za prvo objavo sem seveda izbrala rožice, da še malo kličem pomlad, čeprav so barve skoraj jesenske.

Votli in prepleteni so tudi uhani, ki jih že lep čas obljubljam Tatjani. Tatjana, voila, da jih boš lahko nosila v prihodnjih dneh.
V četrtek pa je poseben dan in seveda sledi objava, čeprav je zadnje čase redkost, da bi pisala več kot enkrat na teden.
Upam, da se beremo.
Lp Kristina

13 komentarjev:

Alenka pravi ...

Tale votli obesek je prav zanimiv!

Tiara pravi ...

Zelo lep obesek in notranjost je zelo zabavna.

Teya pravi ...

uhančki so zelo lepi, obesek pa še lepši. pričakujemo četrtkovo objavo :)

Pipistrela pravi ...

Krasni izdelki.

mojca - mka pravi ...

a lahko po domače povem? lap imam na popku.

moi pravi ...

Lušne "votline" ;) in upam, da ti rožice prikličejo pomlad.

Renata pravi ...

Kaj vse se ne spomniš? Tele votline so krasna ideja, pa luštne tudi!

hali pravi ...

Uuu kakšna dobra ideja, votline pa še vmes nekaj binglja!

Maja pravi ...

Mi je všeč, da si luknjo dala na obeh stranih, res deluje nekaj posebnega.

Vladuška pravi ...

Vau, prečudovito in nekaj drugačnega. Zelo mi je všeč. Res odlična ideja in super izvedeno.

tjaša pravi ...

ta obesek je res krasen, nekaj posebnega :)

Tatjana pravi ...

Zelo sem ponosna na moje nove uhane, so bili opaženi. Še enkrat hvala!!

Neva pravi ...

Domiselno, unikatno in barvito - odlično, kot vedno.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...