ponedeljek, 29. marec 2010

Oaza


Tri dni delavnic v Franciji je bilo kot oaza ustvarjanja. Pot tja in nazaj se preživi, tempo prej in potem je nespremenjen. Kljub vsemu je glava spočita, nove ideje se začenjajo porajati ravno na podlagi tistih delavnic, kjer bi to najmanj pričakovala.
Lep spomin mi bo ostal tudi na srečanja z ljudmi, ki sem jih prej spremljala samo prek Flickra ali spletnikov.
Hvala, Jana in Majda, za dobro družbo.
Slikala sem kot vedno premalo, kaj bom že izbrala in objavila ob priliki, kartice iz izmenjave so še vedno spravljene po vrečkicah, kjer so preživele letalski prevoz, ves čas pa imam pred očmi fantastične Caroline uhane, ki sem jih zadela na tomboli. Še danes skoraj ne verjamem, da je bilo to res. Srečka je bila za povrhu še živo rdeče barve, ki ni niti pod razno med mojimi priljubljenimi. Sreča je opoteča in tokrat se je na široko nasmehnila meni.
Če so bile zadnje objave izdelkov nekakšno klicanje pomladi, so tile uhani predokus morja in poletja.
Lep teden,
Kristina

15 komentarjev:

FloRaeMe pravi ...

These are fabulous!

MarikaGabez pravi ...

Čudoviti uhani Kristina.

Renata pravi ...

Uhani so fantastični! Si pa res srečka, da si jih zadela :-) Super!

Alenka pravi ...

Kako lepa barva, kako zanimivi- mega!!!!

Phoenix pravi ...

Prekrasno!!!
Moj naklon, majstorice!!!

Maja pravi ...

Mi je že Majda zašpecala, kakšna srečka si bila:-) Res so enkratni!

hali pravi ...

Uuauu čestitam, tile uhani so res prekrasni!
Čestitam tudi za današnji dan :-)

K pravi ...

Uh, so hudi!! Čestitke za tak dobitek na srečelovu :)

Vladuška pravi ...

prečudovita stvaritev so tile uhani.

Teya pravi ...

Čudovitit uhani, sem vesela, da se je sreča nasmehnila prav tebi.

Tatjana pravi ...

Res lepi uhani, ti srečka!

Flowermouse Design pravi ...

Fantastic work!!!

Marko pravi ...

Zaista se osjeća more u njima! Ko da ih je neka sirena iz duboke dubine izvukla i ljeto najavila! Prekrasno!

moi pravi ...

Čestitke za rojstni dan (zapoznele, pa od srca ;)
Uhani so res kulski.

Lúcia Russo pravi ...

Olá Kristina, your work is so beautiful and unique. These earings are fantastic, congratulations!
Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...