sreda, 17. marec 2010

Ostanite v cvetju








Jaz zagotovo bom, če bo vse po sreči. Več kot pol leta je, kar sem se odločila za delavnice v Luc sur Orbieu na jugozahodu Francije. Zelo sem oklevala, tehtala, pa se je navsezadnje tako izšlo, da grem, pa čeprav sem bila ravno pred enim mesecem v Parizu. Poleg priprav materiala, spadajo k takemu dogodku drobna darilca, tokrat mini umetniške kartice.

V petek sem se vrgla na izdelavo in namesto uresničitve stotih idej, ki sem jih imela v glavi prej, naredila 70 nenačrtovanih kartic iz tistega, kar je pač bilo pri roki - tokrat milfjori. Ko so na kupu, so mi kar všeč. Zelo pa se veselim tudi vseh, ki jih bom dobila na izmenjavi.
Hvala vsem za dobre želje v prejšnji objavi, pa tudi če ste malo po slovensko "fouš", ne zamerim. Tudi jaz sem bila velikokrat na tej strani, sedaj pa sem "srečka" in sem neizmerno hvaležna, da je tako.

A bientot,
moram pozdraviti po francosko, čeprav ne najdem naglasov.
Kristina

14 komentarjev:

K pravi ...

Kar všeč, napiše ona. Sweet lord! Kolk jih je!

Maja pravi ...

Zanimivo, da so tokrat na swapu ATCji! Tvoji so prav zanimivi! Komaj čakam, da vidim, kaj boste naswapale! (Pa če pajsnete še kakšnega zame tud ne bo nič narobe:))

Teya pravi ...

OO si bila pa pridna!
Lepo se imej v Franciji:)

moi pravi ...

Kristina, fouš, fouš. Pa to naj ti da kvečjemu zagon, da si na drugi strani ;) Iz srca ti privoščim vsa lepa darilca, ki jih boš dobila v zameno, uživanje na delavnicah, vse nove ideje in znanje, ki ga boš osvojila.

à bientôt!

mravljica :: little ant pravi ...

Še tebi napišem kot tvojima sopotnicama: Uživaj, uživaj, uživaj!

Helena pravi ...

Oooo, čudovite ploščice.
Imejte se lepo, veliko se naučite, malo poklepetajte ...
Srečno!

Renata pravi ...

Luštne kartice si naredila. In 'pri roki' si imela čuda materiala, kolk enih klobasc.

V Franciji pa uživajte in ta naše lačne duše kaj pofotkajte. Srečno!

hali pravi ...

Uživaj! Kartice so pa res nekaj posebnega in takole na kupu - enkratno!

Vladuška pravi ...

Jaz ti želim prekrasno delavnico, veliko novih doživetij in pridobljenega znanja. Uživaj. In ta tvoja zbirka kartic je super.

Tatjana pravi ...

Vem, da se boš na delavnicah odpočila, odklopila od vsakdanjika in tudi neskončno uživala. Ploščice so čudovite.

mojca - mka pravi ...

o madonca... !!! kolk jih je... pa kako čudovite...
uživaj. na vse možne potence.

Tiara pravi ...

Tole cvetje je absolutno prelepo. Lepo se imej in uživaj 100 na uro.

FloRaeMe pravi ...

Great work.

You've been tagged!

http://floraeme.blogspot.com/2010/03/marie-segal-tagged-me-heres-millie.html

Jo

Lúcia Russo pravi ...

Ola Kristina,
What a fantastic work!

Lúcia
www.fazemosdeconta.com
www.luciamrusso.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...