torek, 30. marec 2010

Praznovanje


Danes praznujem rojstni dan in bi se rada iz srca zahvalila vsem, ki ste mi čestitali osebno, po epošti ali na facebooku.

Naj presenečenje mi je pripravila Hali s tole prečudovito čestitko. Že vse popoldne se po hiši sliši zdihovanje in lovljenje sape, kako lepe barve je, kako čudovit je mucek ipd. Branka, ne morem se ti dovolj zahvaliti!!!

Če se mogoče spomnite, smo lani praznovali kar cel mesec. Tudi letos bo malo podobno, vendar bom vse 4 prejemnike presenečenj izžrebala izmed svojih spremljevalcev čez približno mesec dni. Darilca, kot že rečeno, naj ostanejo skrivnost.


It's my birthday today and I'm celebrating during the next few weeks. In four weeks' time four winners will be chosen from my followers. The presents are still a secret.


C'est mon anniversaire aujourd'hui et je vais celebrer pendant tout le mois prochain. Dans quatre semaines je vais choisir quatre personnes qui suivent mon blog et elles auront un cadeau surprise chacune.


Lp Kristina

18 komentarjev:

Renata pravi ...

Iskrene čestitke!!! Pa veliko iskrivih ustvarjalnih idej!

Damjana Ž. pravi ...

Vse najboljše! Naj se ti izpolni kakšna skrita želja!

Tiara pravi ...

Vse najboljše ti želim in naj se ti izpolni vse, kar si najbolj želiš.

Kate pravi ...

O, ti tudi praznuješ!
Vse najboljše, lepo praznuj, in veliko užitkarskih ur pri mečkanju polija (in drugem ustvarjanju, seveda :) )

Tatjana pravi ...

Še naprej ti želim lepo praznovanje.

Teya pravi ...

Vse najboljše. Želim ti veliko zdravja, zadovoljstva, ustvarjalnega nadviha in še nprej veliko tako čudovitih izdelkov.
Voščilnica je pa čudovita.

Alenka pravi ...

Vse najboljše in veliko ustvarjanja ti želim:)Pa lepo praznjuj!!!!

DIDI pravi ...

tudi jaz ti želim vse lepo, naj se ti izpolnijo vse tihe želje...

Andreja pravi ...

Vse najboljše in najlepše ter ogromno ustvarjalnih uric ti želim :-))

suzy pravi ...

Oooo!!! Vse najboljše!!!!

petrovka pravi ...

Vse najboljše in veliko novih izdelkov ti želim tudi jaz.

Katarina pravi ...

Res vse naj naj še enkrat. Uhani, ki si jih zadela, pa so res enkratni. Očitno je sreča na tvoji strani.

McCrafty pravi ...

Vse najboljše in še mnogo ustvarjalnih užitkov.

hali pravi ...

Kristina, vse najboljše še 1x. Se spomniš, 1x si na tele mačke na mojem blogu zapisala, da bi jih imela v okvirju.Pa so meseci minili, pa je minilo novo leto ( so bile že takrat napikane) in ekola do roj. dne je bila narejena.
Lani sem bila srečna izžrebanka enega kroga in paketek mi je takrat res polepšal dan ( sem prebolevala pljučnico). Uživaj!

zabica67 pravi ...

OOOO, pozabila! Kako mi je nerodno! VSE VSE NAJBOLJŠE ZA ROSNIH XY LET! Pa komaj čakam, da se spet kaj vidimo!

Jana pravi ...

Vse najboljše! Da ti gužva v službi čim hitreje mine, da boš imela več časa za ustvarjanje in preskušanje novih tehnik, ki smo se jih naučile. :)

K pravi ...

Iskrene čestitke tudi od mene!!

日月神教-向左使 pravi ...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...