sreda, 28. april 2010

Modra jama




V ponedeljek sem imela stalen občutek, da je poletje in da vsak čas gremo na morje. Veselim se toplih žarkov, cvetja in brezdelja. Niti ustvarjati se mi ne da preveč. Počasi prihajam k sebi od stotisoč obvezosti, ki so se mi stalno kopičile od septembra dalje. Med izdelki, ki so narejeni in ne poslikani, sem se spomnila na modro jamo, votlinico, ki ima v sredini veliko ploščato stekleno perlo. Ko pogledam vanjo, se mi zazdi, da vidim valovanje morja. Čeprav v objektiv tega občutka ne znam ujeti, sem se odločila, da fotke vseeno objavim.
Želim vam prijeten, sončen in vesel teden,
naj bo deloven ali počitniški.
Kristina

10 komentarjev:

Alenka pravi ...

Lepa jama, kot ji ti praviš.Steklena perla v sredini naredi svoje:)

Neža pravi ...

Modra je res najlepša poletna barva :)

Renata pravi ...

Ja, v tejle modri votlini se pa človek kar izgubi. Zanimivo, kako si sestavila celoto iz tehle 'krofkov'.

Tudi mene topli žarki takoj asociirajo na poletno lenarjenje ob morski obali.

mojca - mka pravi ...

morje! v tole si pa zares ujela morje. pljuskanje in valovanje. uau! super.

Jana pravi ...

jaaa, poletje. Kot kakšna skala na plaži v katero je morje skozi tisočletja izdolblo jamo, ki je vsako jutro obsijana s soncem. Lepo in zelo domiselno.

hali pravi ...

Uauuu tudi mene je asociral obesek na morje in valove. Prekrasno si tole sestavila!

Vladuška pravi ...

Te tvoje jame so res fantastične in vsaka skriva neke svoje zaklade. Prav poseben učinek.

Lúcia Russo pravi ...

This is a wonderful piece, Kristina.
I love it.
Bye

Lúcia
www.fazemosdeconta.com
www.luciamrusso.com

Tatjana pravi ...

Se mi je kar zdelo, da pripravljaš nekaj poletnega. Kar dolgo je že minilo od tvoje zadnje objave in tole lepo vreme res prebudi hrepenenje po poletju in morju. Obesek je krasen.

Maja pravi ...

Že dolgo časa sem čakala na kakšen nov izdelek in vredno je bilo čakati. Kot vedno si bila inovativna in skombinirala si nekaj novega! Vidim, da si izkoristila počitnice in da si prišla malo k sebi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...