torek, 18. maj 2010

Končno spet čestitke


Ko razvlečem ves material in pribor za izdelavo čestitk (ki ga imam sicer še veeelikoo premalo), se moj ustvarjalni kot (beri skoraj dve sobi) popolnoma "zabaše". Največkrat me to moti, ker pomeni, da stalno nekaj iščem in tisto je po pravilu na dnu kakega majavega kupa, ki se ob najmanjši sapici podre.
V preteklem obdobju sem vseeno pogrešala papirčkanje, saj sem nazadnje to počela v prvih, še prazničnih dneh tega leta. Očitno je odmik pomagal v tem smislu, da sem zdaj prvič vzpostavila sistem, ko do materiala zlahka pridem in se vse ne podira. Seveda pa si ne delajte utvar - izgleda še vedno kot bi treščila bomba. Znajdem se pa le.
Dobro se počutim tudi zato, ker sem s seznama "Naredi nujno - ko bi bilo že pred dvema mesecema, bi bilo že prepozno" odkljukala veliko dolgov.
Na prvem mestu sta bili tile dve čestitki za človeka, ki se jima trenutno v življenju ne godi ravno najbolje.
Vam pa želim čimlepši pomladni teden.
Z mislijo na vse drage bralce Mlina,
lep pozdrav Kristina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...