petek, 14. maj 2010

Končno...








... sem uspela narediti nekaj izdelkov in izžrebati dobitnice darilc ob rojstnem dnevu, ki je že zelo oddaljen. Razlogi - prejšnji teden praznovalni odklop, ta teden pristanek na trdih tleh z mnogimi dogodki in obveznostmi. C'est la vie...
Prvi izdelek iz Francije je "kugla", ki je nastala v delavnici Christine Dumont. Bogata in barvita ogrlica v živo kar dobro izgleda. Predvidenih imam še veliko različic na temo te delavnice, že prej pa sem sama poizkušala nekaj podobnega z votlinicami.
Darilca, ki sem jih obljubila ob rojstnem dnevu, so me zadnje čase zelo gnjavila. Dobitnice sem izžrebala tako, da sem na random.org vnesla število spremljevalcev na spletniku in štirikrat kliknila. Nato sem na seznamu spremljevalcev štela po vrsti po straneh in stolpcih.

Darilca prejmejo:

Goge

feelingfimo

Michele

Sharon
Čestitam!!!
Sporočite mi, prosim, naslov!

Ne morem da ne bi te objave zaključila z veliko zahvalo vsem, ki ste se veselili z mano ob izidu knjige Znam za več 9. Vse vaše besede mi ogromno pomenijo in so shranjene v posebni kamrici srca.
Lep konec tedna
Kristina

6 komentarjev:

FloRaeMe pravi ...

Great focal bead!

Alenka pravi ...

Čestitke dobitnicam.
Ogrlica je pa zelo zanimiva!

Maja pravi ...

Super si jo namontirala! Meni so te mega beadsi prav všeč, najbolje pa je to, da so lahki. Tudi barvna kombinacija, ki jo je izbrala tvoja soimenjakinja je kul.

MarikaGabez pravi ...

Kakšna ogrlica. Kar nekakšna moč bohti ven iz nje.

Renata pravi ...

Najprej čestitke dobitnicam!

Ogrlica pa je mega - ne samo focal bead, ampak celota! Vedno me fascinira, kako uspeš poli kombinirati s perlicami. Krasno!

Tatjana pravi ...

Pogled na tako lepo verižico je balzam za dušo po tako groznem popoldnevu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...