nedelja, 23. maj 2010

Petkice








Čeprav se bliža konec šolskega leta, ne mislim na ocene, mpak na čestitke, ki merijo približno 5x5 cm. Simpatične so mi najbolj zato, ker vanje ni treba veliko "nakladati". Zelo rada naredim voščilnico za drobno pozornost, zelo težko pa dobro vanjo tudi napišem. Klišeji se mi kar vsiljujejo in težko najdem kaj bolj izvirnega ali osebnega. Pri petkicah pa ta težava odpade, ker enostavno ni prostora.
Lep teden
Kristina

11 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Ha ha ...jaz pa sem pričakovala nekaj za na nožice...visoke pete namreč.
Pa sem naletela na te prisrčne voščilnice. In ja....tudi jaz imam podobne težave s pisanjem.

K pravi ...

A ti imaš tudi ta občutek? Ko narediš voščilnico? Da si že itak vse povedala in zakaj bi zdaj to ponavljala z besedami v notranjosti?

hali pravi ...

Kulsko, bi rekli najstniki :-) In super ime - petkice :-), se mi je zdelo, da ne morejo biti velike, glede na pingvina in napis ( si mi poslala skupaj z ostali darilci, tudi ta 2 odtisa, zato vem da sta majcena). Takole na fotki zgledajo večje. Super ideja, da je doma tudi kaj takega na zalogi, pa še kakšni ostanki papirja se koristno uporabijo!

Jana pravi ...

5 x 5 ! To so čisto prave miniaturce. Krasne so. Sploh tisti pingvinček in ptiček sta simaptična.
ja, se pa pridružujem klubu NIKOLI NE VEM, KAJ NAPISATI V ČESTITKO. :) :)

NatashaMay pravi ...

Hehe, dobra ideja! :) Tudi jaz ne vem kaj napisati v čestitko od standardnega "vse najboljše" ali "srečno in veselo". :) Luštne petke si naredila.

Teya pravi ...

Čudovite so in zelo všeč mi je velikost.

mojca - mka pravi ...

kakšno zanimivo ustvarjanje! kompozivija na tako malem formatu ni mačji kašelj... res pa je, da nimam pojma o papirju. zelo rada pa vanj ali nanj kaj napišem, to pa.

Katarina pravi ...

O, kakšne super čestitke. Moraš pa imet ful papirčkov in štampiljk, da kaj takega rata! Pa seveda tvoj smisel in talent! Vse so mi resnično lepe - tako 'ta male' kot tiste iz prejšnje objave. Se vidi, da se ti je 'kamen' odvalil s pleč.

Andreja pravi ...

Na ptičku se mi je ustavilo oko in sem pomislila uau, kako velika štampliljka ptička.. Pa so petkice. Super luštkane in dobra pogruntavščina.

Tatjana pravi ...

Res so kjutkane, z ali brez napisov v notranjosti.

mare pravi ...

pozdrav.....prvi put sam na tvom blogu,imaš jako imteresantne ideje......kiss)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...