četrtek, 20. maj 2010

V moji najljubši barvi











V čestitkarskem napadu sem naredila tudi nekaj izdelkov, kjer je prisotna moja najljubša barva - bordeau rdeča, katere pastelni odtenek je umazana roza. Ko sem bila še čisto majhna sem vse risala v vijolični, imela sem celo vijolične čevlje. Kdaj se mi je okus spremenil ne vem točno, še manj zakaj, vendar je bila v najstniških letih prevladujoča temno modra, pojavljala pa se je že tudi sedanja favoritinja. Kdo ve zakaj nam določena barva ni več najljubša in zakaj drugih sploh ne prenesemo.
Pri nakitu se trudim, da bi ga delala čimbolj v vseh barvah, pa vedno padem v iste barvne kombinacije, določene pa enostavno prezrem. Tu je torej področje, kjer bom morala še veliko delati.
Lep in barvit konec tedna vsem,
Kristina

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Ja tudi jaz večkrat razmišljam zakaj ene barve ja in zakaj druge nikakor ne. Iz rjave, zelene, oranžne in še kakšne bi lahko naredila 100 i eno reč. Roza, ta pa je zelo problematična na primer. Pa zanimivo, da je isto pri obleki. Lahko imaš dve enaki stvari, eno v ljubi, drugo v neljubi barvi in se boš v tej drugi počutil prav grozno.

Res si imela pravi čestitkasrki napad vidim in prav fajn te je videti tudi med papirjem.

Renata pravi ...

Super papirčasti napad! Barva mi je pa tudi všeč.

Se pa tudi sama vrtim v začaranem krogu meni ljubih barv, predvsem pri nakitu. In včasih prav tuhtam, da menda obstaja še kakšna druga barva kot modra :-)

MarikaGabez pravi ...

Tudi meni so te barvne kombinacije všeč.
In spet ta tvoj stil, ki mi je tako zelo všeč.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...