torek, 15. junij 2010

Matematika...











je bila nekoč moje močno področje. Tako sem uspela bolj videti kot izračunati, da je bila prejšnja objava stota. Kar težko verjamem, da sem že stokrat nekaj objavila. Tatjana, čestitke za pozorno opazovanje. Ker sem ravno pred kratkim odposlala bonbončke še od rojstnega dneva konec marca, sedaj posebne nagrade ne bo. Bomo videli, v kakšnem obdobju bom prišla do stopetdesete, za dvestoto objavo pa bom zagotovo nekaj pripravila.
Kar se tiče matematike, sem dolžna še popraviti pomoto, ki se je zgodila zaradi merjenja na oko. Male čestitke, ki sem jih dve objavi nazaj poimenovala petkice, so sedemke. Šele ko sem v roke vzela ravnilo, sem videla, da me je občutek zopet prevaral. Seveda sem takoj z ravnilom v roki naredila pravo petkico, ki je res majhna in luštna. V komentarjih ste nekatere že nakazale, da se vam čestitke zdijo vseeno malce velike za pet cm in kapo dol, prav imate. Prave petkice bom tako pokazala v eni prihodnjih objav, za danes pa razno razne čestitke, ki sem jih poslala štirim izžrebankam iz prejšnje objave.
Lep teden
Kristina

6 komentarjev:

Andreja pravi ...

O, čestike za 100 postov! Super! Kar tako naprej.

Teya pravi ...

Čestitam za 100 objav le tako naprej :)

Renata pravi ...

Čestitke za stotico! Rada zavijem na tvoj blog in občudujem mojtrovine. Ja, kar tako naprej ...

K pravi ...

Čestitke za stotko, mislim, da bomo enako uživali do dvestotke.

hali pravi ...

Čestitke ob 100.Tele čestitko so tako krasnih , svežih barv! Super!

Vladuška pravi ...

Se mi zdi, da sem znova prešpricala nekaj tvojih objav in vidim, da ti ustvarjalnega navdiha ne manjka in da si s papirjem veliko čarala :-) Všeč so mi tvoje pisane, vesele čestitke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...