petek, 18. junij 2010

Prava petka in sedemke










V mojem ustvarjalnem kotu je še vedno razstavljeno vse za čestitke. Prva v tej objavi je prava petka (5x5 cm) in je postala mini zahvalna voščilnica na steklenici. Zaradi makro slikanja izgleda večja kot je v resnici. Ostale pa so mavrica sedemk, kar je zagotovo trenutno moj najljubši format. Nisem se prav poglabljala v izdelavo, ker me je priganjal čas, pograbila sem, kar je bilo pri roki.
Tale čas je izjemno naporen, vsak dan se zelo vleče, je pa tudi krasno, da so počitnice tik pred vrati. Edina težava je, da imam toliko ustvarjalnih projektov v glavi, da ne vem, kje naj začnem. Verjetno se bo udejanila kaka "easy" počasna varianta.

Uživajte!

Lp Kristina

11 komentarjev:

Maja pravi ...

Ravno danes, ko sem se peljala v službo, sem razmišljala o tebi! Upam, da se uspeva vsaj med počitnicami kaj videti, ker te zelo pogrešam. Tebe, množico idej in tvoj "ustvarjalni nered"!!

Lepe petke in sedemke si naredila! Kot nalašč, ker vem, da jih bodo tvoje punce v četrtek prinesle tudi domov...ampak one, slajše:))

Helena pravi ...

Aha, to so tvoje petke in sedemke :) Simpatične, barvite, pestre in raznolike. Čudovite!

moi pravi ...

Super skombinirano "kar ti pride pod poko" ;) Lušne, igrive, barvne. Všeč so mi!

K pravi ...

Je menda tak čas, da se nam vsem plete po glavi taka množica idej, da kar ne vemo, kaj bi pograbile v tistem kratkem za zabavo odmerjenem nam času. Ti si ga vsekakor dobro izkoristila ;)

Alenka pravi ...

Luštne so te majhne čestitke, zelo barvite in zanimive:)

Jana pravi ...

iiii, kako so luštne!

Glede na vse napore, ki si jih imela čez leto, si le vzemi poletje bolj na easy in uživaj v ustvarjanju. :)

mojca - mka pravi ...

rolam gor in dol in dol in gor in se ne vem odločiti... saj se mi ni treba - v s e so cartlepe :)

Neva pravi ...

Lepe so, sej drugeče ne more bit! Prinašajo poletje.
Še mal pa bo konc pa boš lahko v roke prijela kar boš hotela, brez naglice.

Tatjana pravi ...

Lepe so, v živo še bolj. Še malo, pa oddaš ves papiraj in potem boš samo še ustvarjala.

DIDI pravi ...

krasne, tega nisem navajena pri tebi, minike, boš postala druga Mravljica... sem pa najprej ugibala, če so to čestitkice za ocene, a petka in sedmica se ne proslavlja prav nič... :) lep dan ti želim

Teya pravi ...

Ojla.
Podelila sem ti nagrado za tvoj čudovit blog.
(http://teyaustvarja.blogspot.com/2010/07/sweet-blog-award.html)
Lp. Teya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...