sobota, 10. julij 2010

Za Francoze 1






Med študijem sem imela morje znancev in prijateljev iz Francije. Ker Facebook in Internet še nista obstajala, sem z leti z večino izgubila stike. Izjema sta prijatelja Denis in Patricia, ki sta me z družino obiskala pred tremi leti in Georges, s katerim sva skupaj učila par mesecev. Ker tudi letos z družino še ne gremo v Francijo, da bi vrnili obiske, sem naredila voščilnice za darilo - vsakemu komplet desetih. Denisu in Patricii pristajajo žive in vesele barve, Georgesu bolj umirjene. Začenjam s petimi živimi. Material sedaj lahko pospravim, v teku pa je že cel kup projektov iz perlic.
Seveda odštevamo dni do morja, vendar še ne vem, ali bom odšla obložena s perlami ali samo s knjigami.
Lep poletni konec tedna
Kristina

5 komentarjev:

Sonja pravi ...

Luštne voščilnice. Lepo, da si se spomnila prijateljev, čeprav so daleč doma in jih takole pocrkljala.

Teya pravi ...

Luštne so.

mojca - mka pravi ...

zanimive barvne kombinacije, sploh zadnja. res, lepo je vedet, da so nekje, prijatelji. četudi daleč. sploh pa - kaj je v prijateljstvu - daleč?

hali pravi ...

Lepo, luštno, sveže barve. Krasna ideja za darila!

zabica67 pravi ...

Kolikor te jaz poznam, znaš imet v prtljagi oboje. Brez knig pri tebi tka ne gre, perlice te pa mal vlečejo, ne?
Uživajte v svoji senčki!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...