četrtek, 12. avgust 2010

Črno bela




Neštetokrat sem bila čisto navdušena nad nakitom v klasični črno beli kombinaciji, - naj bo iz perlic ali poligline - ki sem ga videla na naših ali tujih spletnikih. Verjeli ali ne, od več sto kosov nakita, ki sem ga izdelala v zadnjih letih zase ali za druge, je bil do današnje ogrlice samo EDEN v tej kombinaciji. Še tam sem za poživitev kroglic za ogrlico dodala rahle packe zlatega prahu.

Sedaj imam vpadljivo črno belo zapestnico, najboljša novica od vsega pa je, da se naredi izredno hitro. Priredila sem navodila za votlo kroglo iz kroglic, uporabila sem 4mm perle. Všeč mi je tudi, da je še veliko možnosti za dvobarvne vzorce in za druge velikosti perlic - 3mm okrogle, 3 ali 4 mm kristali in podobno.
Lp Kristina

8 komentarjev:

Alenka pravi ...

Črno belo je klasika, vendar tudi jaz nekako ne pridem do te kombinacije. Vedno se kakšna druga barva vmes vrine:):):) Zapestnica itgleda super!!!!

Maja pravi ...

Črno bela je res večna klasika, elegantna in markantna. Zapestnica je res lepa.

hali pravi ...

Uuuu prekrasna je!

Jana pravi ...

Kristina, čudovita je! ČB kombinacija je še vedno klasika in meni zelo pri srcu. Lahko jo boš nosila povsod in ob vsaki priložnosti. :)

Mare pravi ...

jako lijepo,volim crno-bijele kombincije:)))
pusa:)).....

Teya pravi ...

Čudovita je. Taka, da jo lahko uporabiš tudi za posebne priloćnosti, kot tudi za vsakdan.

Tatjana pravi ...

Zelo lepa, v meni zelo ljubi barvni kombinaciji.

Maja pravi ...

Ja, moja kombinacija, meni vedno zažge! Tehnika pa še vedno španska vas...

Nič se nismo uspele videti to poletje, jaz sem izkoristila počitnice (moje prve) v nulo!! Lahko se vidimo kaj proti koncu poletja, pošljem mail!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...