nedelja, 08. avgust 2010

Eno zapestnico na dan.../A bangle a day...




bi morala narediti, če bi hotela izpeljati vse ideje, ki so se mi nabrale to poletje. Začelo se je, ko sem videla zapestnico iz današnje objave. Tako dolgo sem brskala, da sem našla oziroma kupila navodila. Seveda je v pravokotnem šivu, ki je moj najljubši.
Potem pa, samo da sem sedla za računalnik ali odprla knjigo, so me razne tehnike in oblike zapestnic kar "napadale". Ni še minilo, izkoristiti moram še počitniške dni, mogoče celo pridem do tja, da imam za vsak dan v mesecu drug model - če seveda vključim še izdelke iz preteklosti.
Lep pozdrav
Kristina

11 komentarjev:

McCrafty pravi ...

Uau, krasna je! Tudi jaz sem se že spogledovala s tem, da se jo bom nekoč lotila....no za 1x je ostalo pri nekoč :)...ampak priznam, da me je pri temle ogledu zamikalo, da se bi je lotila malo prej:)

Alenka pravi ...

Super lepa!!!!!!Mi je zelo všećč!!!

petrovka pravi ...

ne bom se ukvarjala s tem, kako je narejena, rajši jo bom občudovala, krasna je

Tatjana pravi ...

Res lepa. Občudujem tvojo energijo in voljo. Jaz sem še zmeraj pri poizkusni pink peyote.

Teya pravi ...

Čudovita je.

moi pravi ...

Krasna je!

zabica67 pravi ...

No, saj nekaj počitnic je še ostalo... Uživaj v šivanju! Prav občudujem tvojo potrpežljivost. Ostajam raje pri mečkanju polija.

Vladuška pravi ...

Fantastična zapestnica. Upam, da uspeš spraviti v življenje čim več idej.

Maja pravi ...

Čudovita je! Se že veselim vseh,ki že živijo v tvoji glavi!

Jana pravi ...

ta je tudi na mojem TO DO spisku že nekaj let. Enkrat sem celo že začela, pa sem obupala. Sedaj pa si me zopet malo dregnila. :)

Krasna je! Vse pohvale in poklon za potrpežljivost.

K pravi ...

Oho, oho, s to pa je bilo dela. Ful je dobra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...