ponedeljek, 23. avgust 2010

Zaključki in začetki





Z nostalgijo se poslavljam od brezskrbnih poletnih dni, ko je življenje preprosto in sončno. Naredila sem veliko tistega, kar sem si želela, si oddahnila, zdaj pa se mi zdi, da sem v vakumu pred plazom dolžnosti in obveznosti, ki se začenja vsipati name.
Leto je bilo do sedaj že zelo dobro in polno nepozabnih trenutkov, zato upam, da se bo ta trend še malce nadaljeval. Prejšnji teden sem podoživljala ustvarjalne delavnice v Franciji, ko sem skoraj po pol leta sestavljala, kar se je iz koščkov, ki sem jih pritovorila domov, sestaviti dalo. Pred časom sem objavila ogrlico z votlo kroglo, ki smo jo izdelale pod vodstvom Christine. Njena delavnica je tako odkljukana, saj sem sklenila, da moram iz vsake imeti vsaj en izdelek. Pri Kim Cavender je nastalo toliko, da sem sestavila pet kosov nakita. Prvi komplet predstavljam danes, spominja me na sončni zahod v divjih barvah. Pri ogrlici sem diplomirala iz sestavljanja in podiranja in končno našla zadovoljivo rešitev, ki se tudi nosi dobro.
Lepe nove začetke vam želim
Kristina

11 komentarjev:

FloRaeMe pravi ...

I love the chunky black bracelet.

Alenka pravi ...

Ogrlica je čudovita!!!

moi pravi ...

Poznam to, ko se na koncu, ko moraš sestavit, ustavi. ;)
Super nakit je nastal.

Renata pravi ...

Ogrlica je fantastična, polna energije! Verjamem, da si se s sestavo namučila, ampak se je splačalo.

zabica67 pravi ...

Jaz sem optimist in me spominja na sončni vzhod (hehehehe). Lepo si jo nakombinirala in se mi zdi, da je taka kombinacija, da jo boš lahko veliko nosila. Uživaj!

hali pravi ...

Prav zanimivo si jo sestavila in postavila.Meni se zdi tkao pozitivno polna ene energije!

MarikaGabez pravi ...

Čudovite barve si ujela skupaj. Meni so zelo všeč.

Flowermouse Design pravi ...

Oh, I love your pieces. What a great job you´ve done!!! Great technique!!

Maja pravi ...

Prekrasna sončna ogrlica. pa tudi uhančkov in azspestnice se ne bi branila :). Všeč mi je, da se jih da nosit tudi kot kompletek, čeprav je ogrlica zelo drugačna.

Jana pravi ...

Všeč mi je kako si porabila te krogce, ki so roko na srce kar težki za skombinirat, čeprav na prvi pogled ni tako.
Vsega lepega je enkrat konec, in tisto kar je lepo nam ostane v srcu za vedno. Vsak čas bodo tu krompirjeve počitnice. :)

Radica pravi ...

Zaista odavno nisam videla ovako zanimljivu i inspirativnu ogrlicu poput ove koju si napravila - kao da si nanizala mala Sunca!
Toliko deluje toplo i veselo!
Pozdrav od Radice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...