četrtek, 02. september 2010

Cvetje v jeseni...

...zažari v ognjenih barvah za kratek čas in ugasne. Preostanek koščkov iz delavnice Kim Cavender sem sestavila v jesensko cvetje, ki je že obledelo.
In ker se po bitki za normalen urnik v glasbeni šoli počutim čisto izžeto s prazno glavo, bo to ena mojih krajših objav.
Lep konec tedna

Kristina

9 komentarjev:

mravljica :: little ant pravi ...

Krasne cvetke - jih kar vidim na kakem temnem puliju...

Mi smo letos v glasbeni šoli prišli relativno dobro skoz - vsaj zaenkrat...

Pozdravček, N.

Sonja pravi ...

Wauuuu, tile koščki so pa meni čisto na kožo pisani :) Če iščejo čisto svoj vrat, ponujam svojega :) Čudoviti so.

mojca pravi ...

čudoviti cvetovi... prečudoviti. kot bi jih nabrala potem, ko so te presenetili ob poti.

Alenka pravi ...

Meni pa ne delujejo , kot cvetke. Jaz v njih vidim redke izkopanine, v katerih se kaže zob časa.So kot neki stari novci, rahko oksidirani, malo prepareli,....
Ampak so super!!!!Bi mela:):)

hali pravi ...

Prekrasna ogrlica!

MarikaGabez pravi ...

Prelepo.....
Kot bi jih nekje na poti nabrala in jih potem še dolgo nosila domov, kjer bi jih znova privlekla na plano in se spomnila vsega lepega tistega dne.

Maja pravi ...

Super, povsem v tvojih barvah!!
Upam, da imaš vsaj v šoli normalen urnik in da boš letos malo lažje dihala!

Jana pravi ...

Luštna ogrlica. :)

To tehniko se moram tudi še enkrat spravit kaj naredit. Je tako prijetno packat. :)

Roberta pravi ...

Ahhh, kako lepo! Oblika in barve in postavitev... prav super!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...