torek, 21. september 2010

Julie Picarello...



...je bila glavni razlog, da sem se prijavila na delavnice v Franciji letos marca. Že na leta sem občudovala njene izdelke in zdelo se mi je kar neverjetno, da bi jo srečala osebno na delavnici. Vsekakor nisem bila razočarana, je pa naneslo tako, da je bila njena delavnica za našo skupino zadnja in to pomeni, da je glava že v odhajanju, ob koncu je treba vse pospraviti in to hitro, ponavadi je zadnja delavnica na teh srečanjih tudi krajša.

Tako so vzorci, ki sem jih uspela dati zapeči neuporabni, saj jih nikakor ne morem sestaviti v kaj pametnega. Z obžalovanjem sem jih dala v škatlo odpisanih izdelkov in polizdelkov. K sreči je prevoz preživelo nekaj nepečenih rezin mokume gane. Zaradi nepravilnih oblik, sem jih uporabila na zapestnici, ki je zelo preprosta. Nekega lepega dne pa bom spet prebrala zapiske in se v miru lotila tehnike, ki je zelo odvisna od izbire barv in iznajdljivosti. Samo kot zanimivost, Julie pravi, da se niti pod razno ne loteva "millefiorija", ker ji kalejdoskop na neki delavnici Judy Belcher ni uspel in ji je to povzročilo pravo blokado.
Kako že gre - če se zaprejo vrata, se pa najde kje kaka lina ali okno...
Lep teden Kristina

10 komentarjev:

hali pravi ...

Ej tole je pa tako lepo, pisano, razigrano.Krasno!

Andreja pravi ...

Čudovita zapestnica!

Maja pravi ...

O, škoda spet zadnja! Zgodovina se pač rada ponavlja! Ampak ostanke si super porabila!

Andreja pravi ...

Ful, ful, ful lepa zapestnica. Tako polna življenja...

Tatjana pravi ...

Lepa,ni ji videti da je iz odpisanih izdelkov. I lika.

Alenka pravi ...

Zelo lepa zapestnica!

moi pravi ...

Krasni izdelki (občudujem še tudi tiste iz prejšnje objave ;)

Renata pravi ...

Zapestnica je krasna!
In kdo bi si mislil, da imajo tudi taki mojstri ala Julie blokado pri kaki tehniki :-)

mojca - mka pravi ...

uh, je zanimiva.. nenavadna in posebna.

Teya pravi ...

Čudovita zapestnica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...