četrtek, 16. september 2010

Kalejdoskop




Kalejdoskop smo v Franciji delale pri Judy Belcher. Ker sem po navodilih v njeni knjigi to tehniko prvič pred leti poskusila v vijolični barvi, je v moji glavi ostala iste barve. Zato sem tudi na delavnici delala z vijolično. Ko sem bila že skoraj na tem, da se vzorci spremenijo v "fimo kaka", sem naredila masivno zapestnico. In ker je meni prevelika, je že odšla s prijateljico, kateri lepo pristaja.
Iz ostankov iz Caroline delavnice pa sta nastali še dve ogrlici.
Lep konec tedna
Kristina

7 komentarjev:

Maja pravi ...

Zapestnica je povsem tvoja, ogrlici pa "moji". Mi se zelo zelo dopade vse!

Alenka pravi ...

Zapestnica je carska!!!!!!!
Pa ogrlici sta tudi lepi!!!Tole prav dobro izgleda!

Vladuška pravi ...

Zelo lep nakit, tako bogata zapestnica kot tile dve verižici. Sploh zadnja je zelo zelo lepa.

hali pravi ...

Mhmhmh vijola je prekrasna, drugi dve pa ne zaostajata.Krasno!

zabica67 pravi ...

všeč. vse.

Neva pravi ...

Jap, vse tri so lepe. Še posebej zapestnica, ki zdaj krasi mojo roko. Hvala!

mojca - mka pravi ...

zelo zelo posebna zapestnica in krasni ogrlici. prva sploh mi je "na dušo" napisana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...