ponedeljek, 06. september 2010

Valujoči vzorčki







Izmed vseh delavnic v tujini se skoraj najbolj z veseljem spominjam tistih pri Carol Blackburn. Njena knjiga o perlah iz poligline se lahko postavi ob bok biblijam Donne Kato, ki so nedvomne prvakinje. Na delavnici je izjemno urejena, vse orodje ima svoje mesto, ničesar ne išče (ah ja, občudovanja vredno, a za nekatere nedosegljivo...), izdelki in tehnike so dovršeni in posebni. Letos v Franciji smo se igrale z valovitimi rezili in ustvarjale mavrične ter kovinske vzorce. Na prvi pogled izgleda preprosto, nič posebnega, potem pa te zasvoji. Iz koščkov, ki sem jih na hitro naredila, sem sestavila bistveno več kosov nakita kot iz ostalih 5 delavnic, kar je že samo po sebi dovolj zgovorno.
Tehnike se bom še lotila, vendar s Kato maso, Fimo je odločno premehak, kar se vidi na izdelkih. Ta nakit mi je vseeno zelo ljub, ker je vsestranski.
Sicer pa po šoku prvih dni pouka v zraku mora biti posebno sevanje, saj sem se lotila obračanja in preurejanja ustvarjalnega kot(ičk)a/sobe/dveh sob. Resnici na ljubo je še najbolj kriva moja slabša polovica, ki si je po doooolgih tednih vzela prosto soboto in predlagala, da prestaviva težke kose, ker se ne ve, kdaj bo naslednja možnost. Tako je zdaj vse okrog mene popolno razsulo, tolaži pa me misel na vzorni red, ki bo zavladal potem. Verjetno res le do naslednjega izdelka, vendar red je red, četudi je slab in kratkotrajen.
Lep teden Kristina

14 komentarjev:

Mare pravi ...

predivno:))....sviđaju mi se boje koje si izabrala a prva narukvica mi je savršena:)).....
M....

Alenka pravi ...

Zelo lepi kosi!!!Všeč so mi ti valoviti vzorci, pa tako vsestransko so lahko uporabni!!!
A ti tudi red delaš?:):):)

mojca - mka pravi ...

ooo, so krasne!

Helena pravi ...

Uuuu, lepi izdelki s čudovitim vzorcem. Pa tako se svetijo.

Renata pravi ...

Wooow, super kosi, sploh prva zapestnica je zanaritdolpast dobra. Krasne barve si skombinirala.

moi pravi ...

Krasen nakit, super vzorčki in dobro izbrane barvne kombinacije. Vse mi je všeč ;)

K pravi ...

Uhuu, meni je tudi taprva strašno všeč.

zabica67 pravi ...

Wow! Vse mi je všeč. Res dobra kombinacija. Se je res še kdaj za lotit, ne?

Snežinka pravi ...

čudovito

Andreja pravi ...

Zelo lep nakit. Všeč so mi vzorci in barve v kombinaciji s črno.

hali pravi ...

Noro , noro lepi vzorci in zdelki!

Jana pravi ...

Krasen nakit, še posebej prva zapestnica. Mi je všeč, ker si pustila še malo črne zraven in tako vijugice pridejo še bolje do izraza.

Maja pravi ...

Tole je pa enkratno mega, sploh ta velika zapestnica mi je noro všeč!

DIDI pravi ...

prekrasni izdelki, znanstvena fantastika za mene... občudujem tvoja dela..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...