nedelja, 12. september 2010

Za spomin...




...na tri čudovita ustvarjalna srečanja polinavdušenk v Nottinghamu in v Luc-sur-Orbieu-ju sem si končno naredila nekaj slik. Spadajo pod projekt "Obesi slike na veliko prazno stopnišče", ki ga skušam uresničiti že par let. Ker sem trenutno do vratu zakopana v projekt "Obrni in temeljito uredi in prenovi ustvarjalni kot(iček)", bo do obešanja slik prišlo enkrat v prihodnosti. Zaenkrat jih nalagam na kupček, da bodo pri roki.

Slike, ki sem jih tja dodala pred kratkim, so nabite s spomini. Leta 2008 v Nottinghamu je vsaka morala prinesti za vse ostale krogec v poljubni tehniki - "poker chip". Letos spomladi smo si izmenjale mini umetniške kartice. Lani v Nottinghamu smo menjale kroglice, ki jih še nisem sestavila v ogrlico ali zapestnico. Celo poletje sem iskala raznovrstne kombinacije kartic in krogcev in v zadnjih dneh počitnic le zbrala pogum in jih prilepila na podlago. Kar je, je, čeprav imam še skušnjave, da bi kaj obračala ali menjala. K sreči je neizvedljivo, ker je lepilo silikonsko in lahko samo vse razbijem.
Želim vam teden poln prijetnih spominov
Kristina

6 komentarjev:

Maja pravi ...

O, kako lepo jih je videti takole zbrane! Zbudi tolkio lepih spominov!!

Alenka pravi ...

Kako pa tole dobro izgleda!!!Taka ekplozija barv, tehnik, načinov obdelave in barv!!!! Ja barve so mi najboljše:):)

Andreja pravi ...

Prav lepo jih je videti, eden lepši od drugega :-))

mojca - mka pravi ...

kakšni krasni mozaiki... kako so šele tebi všeč, ker so res - polni spominov?

MarikaGabez pravi ...

Kako lepe , posebne in dragocene slike!

hali pravi ...

Kkao dobra ideja.Super jih je takole videti na kupu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...