četrtek, 30. september 2010

Zapleteno zapletena




Ker izdelek iz delavnice Bettine Welker iz Francije še ni gotov, v spomin na poletje nadaljujem s serijo naperlanih zapetnic in prekinjam serijo izdelkov iz Corbieres Creatives.

Lotila sem se Peterburškega šiva, ki se mi zdi zares zapleten. To se zgodi redkokdaj, ponavadi uživam, če je tehnika zahtevna in rada bolj zapletem kot poenostavim. Po vztrajnem šivanju in paranju pa spet šivanju in paranju sem le končala in zapestnica mi je kar všeč. Vprašanje pa, če se bom še kdaj lotila tega šiva. Prihodnje poletje pod drevesom?
Barvit prvi oktoberski konec tedna
Kristina

7 komentarjev:

Maja pravi ...

Saj veš, da mi je to šivanje astro fizika, tole pa še posebej. Ne morem doumeti, kako se med vsem tem sploh kaj znajdeš! Moj poklon!

Vladuška pravi ...

To že izgleda zapleteno, ampak končni učinek pa je zelo všečen. Res kapo dol za vso potrpežljivost.

Maja pravi ...

Trud se je vsekakor izplačal. Zapestnica je prekrasna.

Andreja pravi ...

Že prebrati je zapleteno. Čarovnija, ki izpade v prelep izdelek. Zelo lepa zapestnica.

Jana pravi ...

Prvič slišim za tole in čestitke za vztrajnost in trud. Zapestnica je krasna.

Ampak, če si naredila eno, bo šla potem vsaka naslednja lažje. :)

mojca - mka pravi ...

zelo je zanimiva, pravi mali podvig... čeglih se mi ne sanja, kako so tole sčarala :)

Neva pravi ...

Čudovite barve, kontrast s črno in šiv, ki je nekaj posebnega. Krasna je. Oh, ko bi imela jaz potrpljenje ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...