nedelja, 17. oktober 2010

Egipčanska



Oktober je bil letos še hujši kot september. Jutri se odpravljam na Pohorje z razredom in nimam še nič spokano. Zadnja dva tedna komaj vem, kje se me drži glava. Računam, da bova obe s prijateljico in sodelavko imele ravno vse s seboj. Vsaka od naju bo gotovo kaj pozabila.
Podobno kot tempo me je namučila tale prelepa zapestnica, ki je narejena po navodilih Shelley Nybakke. Prvovrstna umetnica me je čisto zasvojila s svojim načinom perlanja. Če bom med počitnicami pri zdravju, si želim naperlati vsaj še en izdelek.
Sicer pa bom kot prava mama kura uživala v zopet polni sestavi družine, saj se iz Francije po dveh mesecih vrača naša prvorojenka. S, komaj čakamo, da prideš, brez stavk in podobnih peripetij.
Lep teden
Kristina

12 komentarjev:

moi pravi ...

Vidim, da si se lotila perlic. Krasni zapestnici sta nastali.

Alenka pravi ...

Tale zapestnica je zelo lepa!!Sem jo že sama ogledovala:) Izgleda, da imamva podoben ukus, kar se prepletanja perlic tiče:):)

Renata pravi ...

Zapestnica je krasna! Ne pozabi spakirati toplih oblačil, bo mrzlo 'ku pes' :-) Srečno!

Andreja pravi ...

O tole pa je bilo enega perlanja. Ampak definitivno se je splačalo. Nastala je popolna šik zapestnica. V kovček pa res čimveč zadevic ki grejejo ..

Helena pravi ...

Včeraj sem po dolgem času zopet gledala Egipčanskega princa in sem nekaj podobnega videla na faraonovi ženi :)
Čudovita je!
Imej se lepo na Pohorju! Snega menda še ne bo :)

Vladuška pravi ...

Vau, čudovita je in res nekaj posebnega.

Tanc pravi ...

Super je! Pa všeč mi je kako se zapenja. :))

hali pravi ...

Prekrasna zapestnica. Želim vam veselo snidenje! :-)

Maja pravi ...

Uau! Fenomenalna! Pridem kdaj v uk!

Maja pravi ...

Ob tvojem perlanju vedno ostanem odprtih ust. Zelo lepa zapestnica.

Mª Reyes pravi ...

Me encanta y blog creaciones TODAS TUS aquí me lo seguidora tuya Hecho. Besos DESDE Barcelona (España)

Tiara pravi ...

Lepa je, me je fascinirala, ker mi je všeč orientalski nakit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...