petek, 26. november 2010

Ploščata


V tej belini se nam toži po živih barvah. Po modrem morju in modrem nebu, po zeleni travi in po rožah.
Sredi zimske pravljice vse to pričara ploščata zapestnica, za katero sem prvo idejo dobila pri Carol Blackburn. Všeč mi je tudi to, da je ni prav enostavno nositi. Od vseh modelov, ki sem jih poizkusila letos - v letu zapestnic - je tudi najbolj natančna glede velikosti. Ko je narejena, ni prav nič prožna in če je malce premajhna, ne gre čez najširši del dlani.

Lep začetek zime,
Kristina

9 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Res je lepa in nekaj posebnega. V živo še bolj.

Mª Reyes pravi ...

Son unos trabajos maravillosos. Besos

Vladuška pravi ...

Zelo zanimiv izdelek, nekaj drugačnega.

Maja pravi ...

Uau, hudo! Res so mega te kvadratno ploščate zapestnice!

Renata pravi ...

Krasna! Tele ploščate zapestnice so mi blazno všeč in tvoja je nekaj posebnega!

zabica67 pravi ...

Kaj naj rečem - modrina je itak zakon. Meni se toži po njej, pa po zvokih in občutkih, ki to modrino spremljajo. Obe sta lepi.

Jana pravi ...

Kot bi sedel nekje ob obali in gledal v morje, kako je sedaj zeleno, sedaj modro, sedaj turkizno...
Zelo sta lepi.

Marie S pravi ...

Well done and beautiful.
Have a great week!

N pravi ...

Ja, nostalgija po poletju, to prinašata ti dve zapestnici - in kot vedno sta nekaj čisto posebnega. Mene še najbolj spominjata na Sočo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...