sreda, 10. november 2010

Rdeče (ni modro)



Na leta sem božične voščilnice izdelovala v modro srebrni kombinaciji. Pred nekaj leti pa sta se mi nazaj priljubili klasični zelena in rdeča. Letos sem naredila približno pol modrih in pol rdečih. Pred kratkim pa sem videla popolnoma minimalistično in preprosto kremno belo zlato voščilnico. Glede na dober "timing" lahko začnem take delati že za prihodnje leto ;-D.
Lp
Kristina

8 komentarjev:

Mª Reyes pravi ...

Unas felicitaciones de navidad muy lindas. Besos desde España.

Nena3110 pravi ...

savršene čestitke, radost za Božić, boje su divne.

Vladuška pravi ...

Všeč, všeč. Drugačne, pisane, vesele.

Tanc pravi ...

Zelo všeč! SUper kombinacije

Suzi pravi ...

Te kombinacije so mi strašno všeč!

hali pravi ...

Uuuu zelo ,zelo lepe!

DIDI pravi ...

ni važno kake barve, vse so po vrsti lepe, zeleno rdeča pa je sploh super kombinacija meni.. lp

Tatjana pravi ...

Krasne so.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...