nedelja, 19. december 2010

Čestitke s peskom





Že pesek in poliglina se dobro obnese skupaj, pesek in dvostranska folija pa še bolje. Malo sicer škrta pod nogami in po mizi, a pri vsakem materialu je kaka drobna sitnost. Pri zelenih voščilnicah je še ena posebnost - čisto prvič sem malo pomežiknila staranju v slogu Tima Holtza. Ni panike, naredila nisem nič drugega, kot s topimi škarjami razcefrala robove, ker so se mi papirji zdeli starinsko angleški.
Gotovo pa ni naključje, da sem letos popolnoma in v nulo navdušena nad "tagi", ki jih je naredil. Tisti iz prejšnjih let mi niso šli tako do srca.
Lep predbožični teden,
Kristina

7 komentarjev:

Alenka pravi ...

Zelo lepe čestitke!!!A s peskom praviš? To pa še nisem poskusila,....takoj na seznam:):):)

Maja pravi ...

Uau, kako mojstrsko si jih naredila! Mi sicer ni čisto jasno, ako, je pa zelo lepo!

MarikaGabez pravi ...

O hvala, da si me spomnila na pesek. Človek kar pozabi. Ko sem lani delala smrečice, sem rekla: evo tole pa drugo leto .... pa pozabila.

Vladuška pravi ...

Ja, Tim res raztura s svojim delom in ko že misliš, da si vse videl, pride na plano z novo tehniko, ko samo gledaš :) Zanimiva je tudi ta tehnika s peskom, se je nisem še nikoli lotila.

HRANDICA pravi ...

Pesek je zanimiva tehnika. Je pa res, da ga je potem povsod, tudi prejemnik ga je deležen v kuverti poleg voščilnice. :))
Pozdrav.

alexandra s.m. pravi ...

great cards! et j'aime aussi beaucoup ces beaux bracelets!
Cheers!

moi pravi ...

kulsko je to s peskom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...