četrtek, 09. december 2010

Enake barve druga tehnika




Še vedno ostajam pri zapestnicah in želji po modrini neba ter zelenju. Tokrat sem barvi ujela na črno podlago. Zapestnice iz ploščic so zelo dobro nosljive. Tudi če elastična vrvica, s katero so povezane, popusti, popravilo ni zahtevno.

Oblika ploščic me spominja na viteške oklepe - nositi simbolične oklepe na roki pa sploh ni slaba ideja.
Lep veseli december,
Kristina

12 komentarjev:

Mª Reyes pravi ...

Es precioso. Besos

DIDI pravi ...

iii tale pa seka prav do srčka... krasno... lp

Sonja pravi ...

lepaaaa ♥ ♥
všeč so mi upognjeni ščitki in valujoč vzorec. Dobra ideja in lepa izvedba

Cool girl pravi ...

Zelo lepa zapestnica. Predvsem so mi všeč barve

Tatjana pravi ...

Za kratek čas sem bila ponosna lastnica te prekrasne zapestnice, zdaj jo ima moja sestra. Si jo bom definitivno večkrat izposodila.

Helena pravi ...

Delčki zgledajo res kot pravi ščiti. Čudovita je - po obliki, po vzorcu, po barvah ...

Vladuška pravi ...

Zelo lepa je in fantastično izgleda na roki.

K pravi ...

Uh, uh, uh, oblika mi je VŠEČ!

Renata pravi ...

Woow, fantastična je! Krasni upognjeni delci, razigran vzorec in u nulo spedenano ... si se pa nabrusila in napolirala, kaj? ... :-)

hali pravi ...

Uuu kakšne fensi barve in oblika...prekrasno!

Maja pravi ...

Uau, ti si čist nora!!! Tale je pa nekaj povsem novega, nekaj kar še nisem videla, kar je že težko!

McCrafty pravi ...

zelo všečno

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...