sreda, 29. december 2010

Mini album






Od vseh možnih tehnik in materialov, ki me nasploh zanimajo, me zadnje čase najbolj privlači papir in mini albumi. Seveda že slišim vzdihe 4 družinskih članic - oh, kol'krat si že to rekla, ne verjamem, da boš kaj nar'dila ipd. Dejstvo pa je, da vedno potrebujem veliko časa in literature, da se lotim nečesa bolj ali manj novega. Seveda tudi z zapestnicami še nisem končala!
Skratka, da napolnim planiranih 50 objav v tem letu (če to naivno verjamete), je tu par posnetkov albuma, ki sem ga z veliko zamudo le naredila (oprosti še enkrat, saj veš kdo si). A bolje pozno kot nikoli.
Gre za moj drugi korak v ta svet - prvega sem zaradi časovne stiske naredila zelo spontano junija 2009 in ga samo na hitro poslikala tik pred izročitvijo. Izgovor za neobjavo - fotke res niso dobre, nimam pa izgovora, zakaj albumov ne poskušam več delati na tak način.
Pri tem drugem mi je bil počasen tempo pisan na kožo, celo popoln nered na mizi me ni motil, če se mi je zataknilo, sem delala naprej naslednji dan, prepustila sem se toku. Taki so bili tudi prazniki in upam, da bodo tak tudi preostanek. Naj bodo tudi vaši čim lepši.
Kristina

11 komentarjev:

Mª Reyes pravi ...

te ha quedado muy lindo. Besos

eda pravi ...

Predivni mini albumi, baš su zanimljivi!!
Lijep pozdrav iz Splita, Eda

Andreja pravi ...

Super izgleda in če sem prav vidla, si uporabila mini okvirček!?
Krasno :-))

mojca - mka pravi ...

če bi imela roko za papir, bi te posnemala... zelo mi je všeč. nič pretirano, vsega ravno prav.

Tanja E. pravi ...

Kristina, pozdravljena, danes sem prvič delno pregledala tvoje stvaritve, ki si jih objavila na tem blogu in zelo uživala. Na "tipkanje", LP:)

Vladuška pravi ...

Fajn je delati, kadar nisi pod pritiskom in lahko svoje ideje polagaš na papir. Sama se še nisem lotila albumov, me nekako ne potegne. Jih pa zelo rada pogledam pri drugih. Lepo ti je uspelo. Vse dobro tudi vam.

Alenka pravi ...

Lepo!Jaz pa nekako nisem še našla ideje za albume, mi nekako ne gre:) Čeprav jih večkrat ogledujem na naših in tujih blogih in so mi všeč:)

Maja pravi ...

Lej, ti poslušaj samo SVOJ notranji glas, hčerko so tu zato, da te malo pobrcajo, ko to rabiš! Ja, naša prva ljubezen je poli, ampak v zimskem času papir prav paše, se strinjam. Lep album si ustvarila, nič hudega za zamudo,. prejemnik bo že razumel!

Teya pravi ...

Super album je, zelo lep (:

Tatjana pravi ...

Krasen album, komaj čakam na naslednjega.

Katarina pravi ...

Draga Kristina! Tvoj album sem dobila ob rojstvu mojega Tadeja. To je bilo najlepše darilo, kar sem jih kdajkoli za katerega otroka dobila. Mogoče ti še nisem povedala, toda res sem ga bila vesela in hvaležna sem bila za ves trud in čas, ki sta ga (s Tatjano) vložili vanj. Seveda je tudi ta album prelep.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...