ponedeljek, 13. december 2010

Še trikotni ščiti


Tele ploščice/ščiti so me pred časom kar zaposlovali in zasvojili. Pri trikotnih nisem bila prepričana kako bodo šli skupaj, pa navsezadnje ni tako slabo.

Trenutno se ubadam s tem, kako bi poenostavila izdelavo, a vse je šele v glavi in čisto malo v skicirki, rezultati pa bodo nekega dne v novem letu.
Uživajte v predprazničnih dneh,
Kristina

12 komentarjev:

Renata pravi ...

Ti si pa čisto v zapestnicah :-) Krasna je! Verjamem, da je z izdelavo precej dela, a končni rezultat vse odtehta.

čarovnička pravi ...

ful lepe ...:)

Alenka pravi ...

Zelo lepo!Tudi prejšnja je lepa , samo je tale lepša:)

Tiara pravi ...

Božanski so tile tvoji trikotni ščiti. Všeč so mi tudi poslikave oz. motivi na zapestnicah. Res so nekaj posebnega.

Phoenix pravi ...

Krasno!!! sve mi se sviđa...kombinacija boja, oblik...sve...Super!!!
LP

Pipistrela pravi ...

predobre so. bravo

Andreja pravi ...

Super zapestnice. Prav všečne!

hali pravi ...

Tudi tale je prekrasna, v lepih, naravnih barvah.Super!

N pravi ...

oboji so tako medievial chic. Briljantna ideja in izvedba!

K pravi ...

Ni slabo, reče ona, sheeeesh! Ful so mi všeč. In tiste rože gor so na sliki take, kot da bi jih z olji naslikala.

zabica67 pravi ...

saj veš, da jaz nisem za rjavo in črno, ampak design mi je pa špica!

Maja pravi ...

Čist si nora!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...