petek, 31. december 2010

Škatlice...






...skrivajo dobre želje za vse, ki vas zanese tod mimo in me berete, za vse, ki zvesto komentirate in mi s tem velikokrat daste voljo, da še kaj naredim, za vse, ki ste se udeležili kake delavnice ali kupili moje izdelke.

Leto 2010 je bilo zame čudovito, polno nepričakovano dobrih stvari, ki so jih seveda uravnovesile tudi bolečine in razočaranja. Naj bo 2011 podobno - to želim zase in za vse vas.

Podarjam vam še misel, ki sem jo prebrala na blogu Tima Holtza.
Life is the art of drawing without an eraser.

Srečno.
Kristina

10 komentarjev:

Helena pravi ...

Škatlice pisano čudovite, misli in želje pa tople in dušo božajoče. Hvala. Naj ti bo leto 2011 prijazno z dogodki in ljudmi!

Alenka pravi ...

Tebi in vsem tvojim vse lepo v letu , ki prihaja!

Damjana Ž. pravi ...

Krasne pisane škatlice!

Srečno 2011!

Tatjana pravi ...

Naj ti bo leto 2011 naklonjeno in prijazno v vseh pogledih.

Katarina pravi ...

Te škatlice so res čudovite. Prelepo leto 2011 ti želim - pa čimveč časa za ustvarjanje.

Jana pravi ...

Leto, ki odhaja je prineslo tudi to, da smo se spoznale in prezivele skupaj z Majdo nekaj ustvarjalnih dni v Franciji. Dogodek, ki si ga bom za vedno zapomnila. Hvala. :)
Tebi in tvoji druzini zelim veliko zdravja, srece, vzponov in skupaj prezivetih trenutkov.

K pravi ...

Tudi tebi in tvojim puncam vse lepo in dobro :)

Maja pravi ...

Kristina! Najbolj mi je žal, da sva se letos uspeli videti le enkrat! Vem, obveznosti, vem zakaj! Lahko ti povem, da vsi moji učenci hvalijo tvoj učbenik, da je najboljši! Najboljša si! Poleg vsega še noro ustvarjaš! Si ena najbolj zanimivih ljudi, ki jih poznam in za katere vem, da sem se ujela z njimi od prvega trenutka in jih imam rada! Srečno tebi in vsej tvoji družini!

Andreja L. pravi ...

Srečno in vse dobro tudi tebi ter veliko ustvarjalnega navdiha za 365 dni :-))

Mil pravi ...

Hvala za dobre želje. Vedno, ko vidim škatlice, se mi razveseli duša. Rada jih imam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...