ponedeljek, 31. januar 2011

Abeceda


Na voščilnicah so mi všeč razne nalepke, tudi tiste bolj sijoče in malo kičaste. V ponudbi trgovin pri nas pogrešam predvsem raznovrstne nalepke črke - velike, majcene, svetleče, pisane...

V zadnjem času sem videla nekaj voščilnic z abecedo, saj se z angleščino da veliko bolje poigravati kot s slovenščino. Sredi nalepljene abecede, na primer, sta močno poudarjeni črki HI za živjo. Ali pa izstopa U in je zraven nalepljeno "missing".

Ko je moja draga nečakinja naredila strokovni izpit, sem hotela prav nekaj takega. Uporabila sem moj zaprašeni "squeeze" strojček za abecedo, nekaj nalepk in moder izolir trak - skratka, kar je pri roki.

Lep februarski teden,

Kristina

8 komentarjev:

Sonja pravi ...

Luštna, malček drugačna. Mi je všeč tole poudarjanje črk z različnimi načini.

Marna pravi ...

Odlično si se spomnila! Všeč!

Alenka pravi ...

Luštno in domiselno!
Tudi meni se zdi, da je ponavadi lažje z angleščino.Če prevedeš, ali izpelješ po slovensko, ne zveni več tako dobro, ali pa zgleda čudno:)

Vladuška pravi ...

Zanimivo si se poigrala z raznimi materiali, predvsem mi je zelo zabaven tisti izolir trak :)) Vesela čestitka.

mravljica :: little ant pravi ...

Zelo všeč!

MarikaGabez pravi ...

Prav lepe so tele črke. Tako lepo zaobljene.
Ampak ta z izolirnim trakom je pa zmagovalna.

Maja pravi ...

Super črke, zelo všeč :)

mojca - mka pravi ...

dobra ideja, ni kaj... paše poigravanje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...