torek, 18. januar 2011

Bettina bangle?

Bettina Welker (prstani)
Christine Dumont (votle črtaste perle)


Carol Blackburn (valoviti vzorci)

Kim Cavender (perle z alkoholnimi črnili)

Julie Picarello (mokume gane)

Judy Belcher (kalejdoskopi)

Pred skoraj letom dni, ob koncu delavnic Corbieres Creatives v Franciji sem sklenila, da od vsake delavnice zagotovo naredim vsaj en izdelek. To mi je uspelo poleti, le prstan Bettine Welker se je valjal po mizi in nikakor se nisem mogla spomniti, kaj bi naredila z njim.
Pred kratkim sem si, glede na svojo obsesijo z zapestnicami, čisto jasno zamislila, kako bo izgledala "Bettina bangle".
Potem sem odprla škatlo z maso Kato, razrešila kaj bo "katokaka" in katere barve še lahko uporabim, ugotovila, da se ga da čisto lepo zmehčati, če slediš Donninim priporočilom in naredila zapestnico. Na mizi je sedela dan, dva, tri, pa mi gorenjska duša ni dala, da bi zapekla samo en kos. Nastalo je nekaj novih izdelkov in nenadoma sem zapestnico razvrstila v "katokaka" ter iz zadnjih ostankcev vzorca naredila tri perle za ogrlico, v katero je vključen tudi prstan. Na Flickru sem videla že kak izdelek od soudeleženk, ki so naredile isto, pa se mi takrat ni zdela dobra ideja.
Občutek - odličen zaradi zaključka nekega projekta, odziv na ogrlico - zelo dober.

Za osvežitev spomina dodam še najljubše izdelke iz ostalih delavnic.
(tukaj sledi nekaj *!!!):S+?! besed, ker sem nehote zbrisala eno od fotk, pa ni gumba undo, pa še vse skrpucalo se je kar samo objavilo, pa sem morala zbrisati ...grrr :-( )

Lep teden kljub vsemu,
Kristina

9 komentarjev:

K pravi ...

Meni je pa tisti mokume gane strašno všeč.

Maja pravi ...

Lepo je videti vse dokončane izdelke. Meni se najbolj dopade, kako si skupaj zmontirala Kim Cavender. Pa še barve so čudovite!

Mª Reyes pravi ...

Es todo precioso. Besos

HRANDICA pravi ...

Uau, prekrasni izdelki, čudovite kombinacije. Všeč, všeč, všeč.
Pozdravček.

Helena pravi ...

Takole na kupu jih je še lepše občudovati. Ne vem, če bi lahko izbrala svojo favoritko. Krasne!

Vladuška pravi ...

Super, da ti je uspelo ustvariti tako pisano druščino. Bi pa pri izbiri glede na barve, verjetno tudi jaz pristala pri Kim Cavender.

Andreja M. pravi ...

Lepo! Vse po vrsti.
Ti pa močno zavidam obisk delavnic :)

Jana pravi ...

Lepo si skobinirala Bettinine prstančke. Moji so šli kar v škatlo. Kot tudi ostali izdelki oz. polizdelki. :(
Ampak velikokrat v roke vzamem zapiske in jih malo prelistam. Upam, da se bom kdaj lahko pohvalila tako kot ti.

zabica67 pravi ...

Čestitke! In vse ti je super izpadlo! Moram še tri lekcije dokončat, da se bom lahko bahala! Pozdravček v Poljansko dolino!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...