petek, 21. januar 2011

Modri val 1




Na začetku ustvarjanja s polimerno maso sem naredila res veliko modrih izdelkov. Potem sem se trudila, da bi delala v čimbolj različnih barvah.
Ko sem pospravljala perle po barvah, sem iz nekega razloga imela bistveno več modrih kot vseh drugih.
Ob pospravljanju zalog je tako nastalo spet več modrih izdelkov. Danes je na vrsti prvi od trojčka - modre vrtnice.
Lep konec tedna,

Kristina

12 komentarjev:

Tiara pravi ...

Lepa zapestnica in modra je tudi ena izmed mojih ljubih barv.

mojca - mka pravi ...

čudovita zapestnica.
joj, ta ujetost v barve... je ena zanimiva reč:) včasih se je branimo - pa morda niti ne bi bilo treba.

Mª Reyes pravi ...

Es una pulsera preciosa. Besos

mravljica :: little ant pravi ...

Zelo lepa - kot da bi hotela biti hladna, pa to v resnici sploh ni.

xajA pravi ...

Zelo lepa zapestnica! Privlačnost modre pa zelo dobro razumem, saj tudi meni te barve nikoli ni dovolj.

namo pravi ...

Waw full lepa:)

Maja pravi ...

Lepa, všeč so mi te tvoje nove zapestnice, dodelane v nulo!

K pravi ...

Oooo, ta je pa meni hudo všeč.

Tatjana pravi ...

Res čudovito, komaj čakam na naslednja dva dela.

HRANDICA pravi ...

Prelepe so, čeprav so modre, kar ni običajno za tovrstne rožice.
Pozdravček.

Andreja pravi ...

Zelo čedno! Prekrasna elegantna kombinacija.

hali pravi ...

Uuu hudo dobra kombinacija...všeč so mi cvetovi vrtnic "posuti" po črni kombinaciji.Enkratno!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...